سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

ترافیک پرحجم در ورودی‌های تهران/ جوی آرام در سراسر کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور از ترافیک پرحجم در مبادی ورودی تهران و همچنین حضور کاروان‌های پیاده در محورهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) خبرداد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور درحال حاضر ترافیک پرحجم در مبادی ورودی تهران حاکم است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک عادی و روان برخوردار هستند.

وی افزود: همچنین براساس آخرین گزارشات دریافتی وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر کلیه جاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخورد دار هستند.

سرهنگ حمید ادامه داد: با توجه به آغاز تعطیلات و نزدیکی به روز ارتحال امام خمینی(ره) در محورهای مواصلاتی منتهی به حرم مطهر امام خمینی(ره) بار ترافیکی متفاوتی مشاهده می‌شود که در این مسیر هم ناوگان‌های اتوبوس‌رانی از سراسر کشور حضور دارند وهم کاروان‌های پیاده که به سمت حرم امام در حال حرکت هستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: به تمامی رانندگان که در این ایام قصد تردد در مسیرهای منتهی به حرم امام(ره) را دارند توصیه می‌کنیم نسبت به حضور کاروان‌های پیاده در این مسیر دقت داشته باشند و همچنین خودروهای سنگین نیز محدودیت‌های اعلام شده را رعایت کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 88255555 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.