سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

" فيصل کرامه": "سمير جعجع"يک جنايتکار است

"فیصل کرامه" وزیر سابق لبنان گفت : مزدوران رژیم صهیونیستی در لبنان قاتلان شهید رشید کرامه نخست وزیر اسبق این کشور بودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین؛  فیصل کرامه در سخنانی که به نیابت از خانواده شهید کرامه به مناسبت 27 امین سالگرد ترور وی در طرابلس ایراد کرد و گفت : مزدوران اسراییلی در لبنان همان کسانی هستند که به دستور مقامات این رژیم رشید کرامه را در طرابلس شهید کردند.
فیصل کرامه افزود : امروز شهید کرامه است که بار دیگر ما را در طرابلس دور هم جمع کرده است.
وی اظهار داشت : برخی به ما ظلم کردند و ما را دستکم گرفتند زیرا پاسخ ندادیم ولی باید بدانند که ما می توانیم پاسخ بدهیم.
این وزیر سابق لبنانی تاکید کرد : کسانی که دستشان به خون شهید رشید کرامه و بردارش عمر کرامه آغشته شد باید بدانند که در واقع شرف و آبروی طرابلس را مخدوش کردند و مورد اهانت قرار دادند.
فیصل کرامه خاطرنشان کرد به کسانی که فراموش کرده اند علت شهادت کرامه چیست می گویم و یادآوری می کنم که رشید کرامه را به این علت که چون کوه استواری در مقابل توطئه ها برای تقسیم لبنان ایستاد شهید کردند.
کرامه گفت : نامزدی سمیر جعجع برای تصدی سمت ریاست جمهوری کمدی و نمایش ملال آور و شکست خورده ای است. این مایه ننگ است که برخی از احزاب و گروه های سیاسی از نامزدی وی حمایت و با آن موافقت کرده اند.
وی افزود : نامزدی جعجع برای ریاست جمهوری لبنان توهین بزرگی به طایفه سنی ها در لبنان است. جعجع همچنان یک جنایتکار و قاتل باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.