سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شایسته در اولین یادواره شهدای هیئت حضرت ابوالفضل(ع)اسلامشهرتشریح کرد:

برخی خانواده های شهدا نمی توانند بر سر مزار شهید خود بروند

جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: تقریبا اکثر خانواده ها و پدر مادر شهیدان می توانند بر سر مزار شهیدان خود حاضر شوند اما خانواده هایی نیز هستند که نمی توانند برای زیارت شهید خود بروند و از جمله خانواده شهیدان "مهدی و حمید باکری" این گونه هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛سردار حسین شایسته جانباز دوران دفاع مقدس که سابقه 5 سال آزادگی در زندان های رژیم بعث عراق را داشته در اولین یادواره شهدای حضرت ابوالفضل عباس (ع) اسلامشهر که در تالار فجر این شهر برگزار شد،اظهار داشت: در این یادواره شهدای عزیز سالروز میلاد امام حسین(ع)، روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد(ع) و آغاز دهه مهدویت را تبریک عرض کنم.
 
وی با اشاره به ارزش شهدای عزیز افزود: تقریبا اکثر خانواده ها و پدر مادر شهیدان می توانند بر سر مزار شهیدان خود حاضر شوند ؛اما خانواده هایی نیز هستند که بر سر هیچ خاکی نمی توانند برای زیارت شهید خود بروند و از جمله خانواده شهیدان مهدی و حمید باکری این گونه هستند.
 
سردار شایسته تصریح کرد: کشور عزیز ما و خانواده های شهدا که تعداد 230 هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.
 
این آزاده جانباز با اشاره به وضعیتی که آمریکایی ها در عراق به وجود آوردند اظهار داشت:در عراق می بینیم که بسیاری از فرزندانی که متولد می شوند از پدر و مادر خود نیستند و این حاصل فساد آمریکایی های جنایتکار است.
 
سردار شایسته در پایان صحبت های خود به خاطراتی از دوران اسارت و وضعیت بسیار بد غذایی و حتی خوردن آب در لیوان های سنگی و بسیار بی کیفیت اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جانباز ، آزاده ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.