سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملامحمد: به قصد حمایت از تیم ملی فوتبال مراسم بدرقه برگزار می شود

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا محمد رئیس کمیته فرهنگی گفت: به قصد حمایت از تیم ملی فوتبال مراسم بدرقه ای را برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم که برنامه های مفرحی در این مراسم برگزار می شود. وی افزود: اهدا پرچم ایران، اجرای برنامه های فرهنگی همچون اجرای گروه هنری جایلان،اجرای حرکات نمایشی با توب، پخش موسیقی و کلیپ های ورزشی، اجرای مراسم باستانی از برنامه هایی است که قرار است در این مراسم اجرا شود.

رئیس کمیته فرهنگی گفت: مراسم رسمی با پخش سرود ورزشی و ورود 20 پرچمدار آغاز خواهد شد و پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط گروه ارکستر ملی تهران همزمان با ورود ریاست جمهور بوده و سپس رئیس فدراسیون، وزیر ورزش و جوانان سخنرانی خواهند کرد. ضمن اینکه لوح های شکیلی برای حامیان تیم های ملی در نظر گرفته شده است .

ملامحمد ادامه داد: پس از ورود اعضا تیم ملی به سالن 12 هزار نفری ازادی که با نور افشانی و پخش کلیپ همراه است، میثاق نامه اعضا تیم ملی توسط جواد نکونام  کاپیتان ارزشمند تیم ملی قرائت می شود.

رئیس کمیته فرهنگی در ادامه بیان کرد: پس از قرائت میثاق نامه ، حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی را برای حاضرین و اعضای تیم ملی صحبت خواهند کرد و پس از آن مراسم تودیع اعضای تیم ملی با ریاست جمهور و مردم با اجرای رژه در سالن 12 هزار نفری آزادی و در نهایت قرائت دعای بدرقه و عبور بازیکنان از دروازه قرآن انجام خواهد شد. همچنین در پایان این مراسم نیز ترانه جام جهانی توسط احسان خواجه امیری اجرا خواهد شد.

وی در پایان گفت: هنرمندان، دانشجویان، دانش آموزان، هیات های فوتبال استانهای البرز و تهران،وزارت ورزش و جوانان، رسانه های گروهی، بسیج ورزش کشور، انجمن دو قلو های ایران، کانون هواداران تیم ملی و بنیاد شهید و مستضعفان در این مراسم حضور دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.