سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع معاینات پزشکی زائران حج 93

معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: مراجعه زائران خانه خدا به پزشکان وتکمیل پرونده پزشکی آنان از چند روز گذشته آغاز شده است و زائران برای انجام آزمایشات و ارائه به پزشک مربوطه یک هفته فرصت دارند.

عادل مقصودی‌نژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به آغاز معاینات پزشکی حج تمتع 93 گفت: از چند روز گذشته در اکثر استان‌ها مراجعه به پزشکان منتخب حج آغاز شده و زائران پس از ثبت نام در کاروان مربوطه به مدت سه روز می‌بایست به پزشکان معرفی شوند و یک هفته برای انجام معاینات و آزمایشات پزشکی فرصت دارند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از استان‌ها و شهرستان‌ها زائران می‌توانند کلیه خدمات پزشکی را در یک مجموعه دریافت کنند افزود: در شهرهای بزرگ به دلیل وسعت و پراکندگی آن‌ها، دسترسی زائران به مجموعه‌ای خاص مشکل است بنابراین مراکز مختلفی برای انجام معاینات و تکمیل پرونده پزشکی حجاج وجود دارد.

معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون 1500 نفر از زائران حج 93 برای تکمیل پرونده پزشکی خود به پزشکان مجموعه معرفی شده‌اند و فشار خون شایع‌ترین بیماری در بین آنان بوده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شروع ، معاینات ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.