سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکری: باید به تصمیمات کی‌روش احترام بگذاریم/ دلیل خط خوردن، آماده نبودن این بازیکن است

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی‌اش از لیست نهایی تیم ملی گفت: اینکه بازیکنان خوب هستند شکی نیست فقط به این بستگی دارد که در اردوی تیم ملی چطور خودشان را از نظر سطح آمادگی نشان داده‌اند.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این بازیکنان توانمند بودند ولی مطمئنا از لحاظ آسیب دیدگی یا آماده‌نبودن وضعیت جسمانی خط خوردند ولی در هر صورت نظر سرمربی تیم ملی شرط است و باید به آن احترام گذاشت.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: می‌دانم  برای سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خط زدن چند بازیکن به لحاظ آسیب‌دیدگی یا مواردی از این قبیل چه‌قدر می‌تواند سخت باشد اما در هر صورت باید نتیجه برای سرمربی مهم باشد.

وی افزود: مهم نیست که سختی این تصمیم را در نظر بگیریم باید به عواقب کار توجه کرد و تصمیمات درستی گرفت تا بهترین چیزها برای تیم فراهم شود.

فکری در خصوص بازیکنان خط خورده از لیست جام‌جهانی برزیل گفت: نباید بازیکنانی که از لیست کی‌روش خط خوردند ناامید شوند این راهی بوده است که پیش روی کی‌روش قرار داشت باید به تصمیمات سرمربی تیم ملی احترام بگذارند و امیدشان را از دست ندهند.

وی دلیل کی‌روش برای خط زدن این بازیکنان را آسیب‌دیدگی دانست و افزود: یکی از دلایل مهم سرمربی تیم‌ ملی آسیب‌ دیدگی بازیکنان بوده است و مثل تمام‌ تیم‌های حرفه‌ای دنیا باید بدانیم یک بازیکن آسیب دیده نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

کارشناس فوتبال بیان کرد: دلیل دیگر آن در مورد خط خوردن بازیکنان این بوده است که این افراد از لحاظ فنی شرایط خوبی نداشتند البته ما نباید در مورد دلایل کی‌روش تصمیم‌گیری کنیم. اگر قبول داریم که وی سرمربی تیم ملی است باید تصمیمات وی را قبول داشته باشیم و بدون چون و چرا آن را بپذیریم.

وی در پایان در مورد ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: امیدواریم کی‌روش با ترکیب اصلی تیم ملی بتواند تعادل خوبی میان بازیکنانی چه در خط دفاع، میانی و حمله برقرار کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.