سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ادامه بارش رگبار و رعد و برق از امروز تا 72 ساعت آینده در خراسان رضوی

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیش بینی کرده است که از امروز تا 72 ساعت آینده بارش های رگباری و رعد و برق در استان ادامه خواهد داشت .


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ نقشه ها و مدل های هواشناسی نشان می دهد امواج کم دامنه و ناپایدار تراز میانی جو به تناوب از روی خراسان رضوی عبور می کند که با وجود رطوبت کافی ناشی از بارش های اخیر انتظار می رود از امروز تا سه شنبه و با شدتی کمتر در دوشنبه بارش هایی به شکل رگبار و رعد و برق به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در سطح استان داشته باشیم .

همچنین مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای اعلام کرده است : در سه روز آینده وزش باد در برخی نقاط استان نسبتا شدید تا شدید خواهد بود . همچنین تغییرات دمایی در سطح استان نظم خاصی نداشته و قابل ملاحظه نیز نمی باشد .

برای نواحی شمالی استان در 24 ساعت آینده ، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید و در بعضی ساعات رشد ، افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران توام با رعد و برق پیش بینی شده است .

همچنین وضع هوا برای نواحی جنوبی و مرکزی استان برای فردا ، صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در بعضی ساعات در نواحی غربی و کوهستانی رشد و افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران توام با رعد و برق خواهد بود .

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای مشهد در 24 ساعت آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد نسبتا شدید و در بعضی ساعات رشد و افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده باران توام با رعد و برق پیش بینی کرده است.

گفتنی است : کمینه و بیشینه دمای هوا در مشهد و در 24 آینده به ترتیب 16 و 30 درجه سانتی گراد خواهد بود .

انتهای پیام//س

برچسب ها: بارش ، رگبار ، رعد ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.