سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از مراکز درمانی در استمرار طرح‌های نوین است

معاون اداری مالی اداره کل درمان استان تهران گفت:حمایت از مراکز درمانی در استقرار طرح‌های نوین به منظور ایفای کامل تعهدات درمانی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان از مهمترین تعهدات مدیریت درمن استان تهران است.

شاه حسینی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: حمایت از مراکز درمانی در استقرار طرح‌های نوین به منظور ایفای کامل تعهدات درمانی سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان از مهمترین تعهدات مدیریت درمانی استان تهران است و از مهمترین اولویت کاری در اداره مالی پرهیز از هر نوع انحراف در جابجایی بودجه مصوب بدون کسب مجوز است همچنین تعامل مستمر و سازنده با کلیه ارگان‌های متولی درمان، به منظور پیشبرد اهداف و حس منافع سازمان است.

وی ادامه داد: دراین راستا تفویض حداکثر اختیارات ممکن به روسای مراکز، پاسخگویی صریح و سریع به کلیه مکاتبات و استعلام‌های مراکز تابعه تامین منابع مورد نیاز مراکز درمانی، تدوین و ابلاغ به موقع دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه اجرایی لازم در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

شاه حسینی تصریح کرد: استفاده از نظرات روسا و مدیران مراکز درمانی در مراحل تصمیم‌گیری و پشتیبانی جز برنامه‌های مستمر اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: حمایت ، مراکز ، درمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.