سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیری‌های سریالی به روش تاکسی دربستی

یک مسافر نما که با تهدید سلاح سرد از رانندگان مسافرکش زورگیری میکرد توسط ماموران پلیس اصفهان دستگیر و به 45فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با شکایت یکی از رانندگان مسافرکش در یکی از مناطق شهر اصفهان در خصوص سرقت وجوه نقدی وی از سوی یک مسافرنما تحقیقات در این خصوص آغاز و در دستور کار ماموران قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: با بررسی‌های دقیق و تحقیقات انجام شده مشخص شد مردی میانسال با کرایه‌ کردن خودرو به صورت دربست در میان راه با تهدید سلاح سرد وجوه مرد راننده را سرقت می‌کند و سریعا از محل متواری می‌شود.
 
رئیس مرکز استان تصریح کرد: ماموران با در دست داشتن مشخصات ظاهری متهم اقدامات پلیسی را آغاز و پس از چند ساعت کار ویژه متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهر مشاهده و با اقدام ضربتی دستگیر می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: متهم که اصلا گمان نمی‌کرد به این راحتی توسط ماموران دستگیر شود در نهایت به جرایم خود مبنی بر سرقت و زورگیری از رانندگان اعتراف و به 45فقره سرقت به این شیوه اعتراف و انگیزه خود را تامین مواد مخدر مصرفی خود عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.