سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه:

ایران، سوریه و حزب‌الله نقش مهمی در معادلات منطقه ایفا می‌کنند

"حسان عبدالله النوری" یکی از سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت ایران و سوریه در معادلات سیاسی منطقه خاورمیانه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، یکی از سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه می‌گوید ایران و سوریه در معادلات سیاسی منطقه خاورمیانه نقش مهمی ایفا می‌کنند.

"حسان عبدالله النوری" روز شنبه  گفت همکاری میان سوریه، ایران، روسیه و جنبش مقاومت لبنان، حزب الله، طرح‌های استعماری کشورهای خارج منطقه را خنثی خواهد کرد.

وی افزود مردم سوریه برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سوم ژوئن آماده هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه افزود دوستان واقعی سوریه میزان مشارکت رای دهندگان را یک پیروزی باشکوه تلقی خواهند کرد  اما دشمنان این کشور اعتبار این انتخابات را زیر سوال خواهند برد.

نوری همچنین از انتخابات سوریه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ این کشور نام برد و یادآور شد این انتخابات زمینه را برای نقش موثرتر سوریه در سطوح منطقه‌ای و بین المللی فراهم خواهد کرد.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) آغاز خواهد شد. "بشار اسد" رئیس جمهوری فعلی سوریه، "ماهر عبدالحفیظ حجار" و" حسان عبدالله النوری" سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور هستند.

دمشق با رد اتهامات غرب و مخالفان درباره‌ی انتخابات ریاست جمهوری این کشور می‌گوید برای برگزاری یک انتخابات آزاد و شفاف برنامه ریزی می‌کند.

شهروندان سوری مقیم خارج ۲۸ می برای شرکت در انتخابات به سفارتخانه‌های سوریه در برخی از کشورها از جمله جمهوری اسلامی رفتند.

برخی از کشورها همچون فرانسه، آلمان، بلژیک و امارات متحده عربی به سوری‌های مقیم این کشورها اجازه نداده‌اند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.