سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرم‌افزار شیطانی برای جاسوسی از حریم خصوصی دختران

یک مهندس کامپیوتر انگلیسی با نصب پنهانی نرم‌افزاری در لپ‌تاپ دختران مشتری لحظات خصوصی آن‌ها را فیلمبرداری کرده و تصاویر غیراخلاقی از آنان گرفته بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،«اندرو ملوروم» 30 ساله از دو سال پیش این نرم‌افزار شیطانی را روی لپ‌تاپ دو دختر جوان – که نامشان به دلایل امنیتی فاش نشده- نصب کرده بود و با توصیه به آن‌ها برای قراردادن لپ‌تاپ در محل خاصی به تمام لحظه‌های خصوصی آن‌ها اشراف پیدا کرده و تصاویر غیراخلاقی ضبط کرده بود. جاسوسی شیطانی این جوان زمانی فاش شده که یکی از این دو دختر جوان پس از ماه‌ها تعمیر لپ‌تاپش توسط این مهندس، متوجه اتفاق عجیبی در کامپیوترش شد.

مرد جوان که تصاویر صحنه‌هایی را به صورت زنده می‌دید بلافاصله پیامی برای دختر فرستاد و از او خواست پیگیر این ماجرا نشود اما دختر جوان که از این اتفاق شوکه شده بود پیش پلیس رفت و ماجرا را تعریف کرد.

مأموران پس از شناسایی این جوان مغازه او را بررسی و چندین کارت حافظه از تصاویر غیراخلاقی مشتریانش پیدا کردند.

دو دختر جوان که  از دیدن عکس‌های شخصی و خصوصی‌شان گریه می‌کردند خواستار مجازات این جوان شدند.

این پرونده در دادگاه «وولویچ کراون» پیگیری شد و قاضی پرونده این جوان را به 12 ماه زندان، دو سال حبس تعلیقی، 10 سال ثبت‌نام او در فهرست متجاوزان جنسی‌،‌ پرداخت 2100 پوند جریمه نقدی و ممنوعیت استفاده از کامپیوتر مگر تحت نظر پلیس محکوم کرد.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.