سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طاهری: دو بازی تدارکاتی با تیم ملی جوانان ترکیه خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: یک اردوی پنج روزه در شهر استانبول ترکیه خواهیم داشت و 2 بازی تدارکاتی با تیم ملی جوانان این کشور برگزار خواهیم کرد.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یک اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه خواهیم داشت. دو بازی تدارکاتی با تیم ملی هندبال جوانان این کشور خواهیم داشت پنج روز این اردو به طول می‌انجامد این اولین اردوی تدارکاتی خارج از کشور تیم است. تا اینجای کار هفت اردو را سپری کردیم که بازیکنان از آمادگی نسبی برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: یک اردوی آمادگی نیز اواخر خرداد در کشور قطر خواهیم داشت. بازی در برابر تیم ملی جوانان ترکیه و قطر محک خوبی خواهد بود و چون امسال ما میزبان قهرمانی جوانان آسیا هستیم سعی داریم بهترین نتیجه را امسال کسب کنیم.

طاهری در رابطه با قرعه‌کشی مسابقات آسیایی و تیم‌های هم‌گروه ایران عنوان کرد: در قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی شهر تبریز برگزار شد ایران آخرین تیمی بود که گروهش مشخص می‌شد و ما بین دو گروه حق انتخاب داشتیم گروه نخست که با حضور ژاپن و عربستان گروهی سختی را تشکیل داده بود ما گروه دوم را انتخاب کردیم.

دو سال قبل در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با بیشتر تیم‌هایی که هم گروه شدیم بازی کرده بودیم شاکله اصلی تیم ما نیز از همان تیم ملی نوجوانان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، تدارکاتی ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.