سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار صمیمانه رئیس شورای اسلامی شهر تهران با کودکان شیرخوارگاه حضرت رقیه (س)

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نزدیک با کودکان شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) دیدار و با آنها گفت و گو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  احمد مسجد جامعی در ادامه برنامه بازدید از سطح منطقه 19 ضمن دیدار با کودکان شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) با اهدای هدایایی به بچه‌ها در جشن تولد تعدادی از آنان شرکت کرد.

وی پس از بازدید از بخش نونهالان، شیرخوارگان و قرنطینه این مرکز به کارکنان این مرکز گفت: باید به شما خسته نباشید گفت که این شیرخوارگاه را با این امکانات خوب اداره می کنید.

وی افزود: تحت تاثیر کارهای ارزشمند شما قرار گرفتم چراکه فضایی مهربانانه و دور از فضای اداری را برای این نونهالان و شیرخواران درست کرده‌اید.

مسجد جامعی اظهار داشت: من تا به حال شیرخوارگاه نرفته بودم و امروز خیلی خوشحالم که در این مکان خوب و صمیمی حضور دارم.

رئیس شورای شهر تهران، پس از ارائه گزارش توسط رئیس شیرخوارگاه و درخواست هایی از شهرداری و شورای شهر، خطاب به شهردار منطقه 19، گفت: بحث محوطه سازی این محل را به عهده می گیریم و امیدواریم درخواست های این مرکز را تا حد امکان جامه عمل بپوشانید.

در این بازدید مهندس رضا نثاری شهردار منطقه نیز کودکان را قربانی آسیبهای اجتماعی دانست و گفت: وقتی ریشه‌های این آسیب‌ها شناسایی شود و بتوان با آنها برخورد کرد شاهد کاهش حضور کودکان در چنین مکان‌هایی خواهیم بود.

وی افزود: کاهش این آسیبها به تنهایی از طریق شهرداری امکانپذیر نیست بلکه ارگانها و نهادهای مختلف باید دست به دست هم بدهند تا معضلات اجتماعی از بین برود.

به گفته شهردار با اقدامات فرهنگی و اجتماعی می‌توان آسیب‌ها و معضلات اجتماعی را به شهروندان آموزش داد و اگر بتوانیم در این خصوص فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهیم، نتایج خوبی خواهد داشت.

گفتنی است، درحال حاضر 72 کودک تحت سرپرستی شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) قرار دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، شورا ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.