سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون ساماندهی امور جوانان خبر داد

تخفیف 50 درصدی جلسات مشاوره ازدواج از 17 تا 23 خرداد

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: همزمان با هفته جوان تابلوی کلینیک خشم رونمایی می‌شود همچنین در هفته جوان موزه‌های سراسر کشور رایگان است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود گلزاری با اشاره به برنامه‌های هفته جوان گفت: هفته جوان نمایش توجه ویژه دولت و نظام به جوانان است. جوانان سرمایه‌های اصلی جامعه هستند، توجه دولت و وزارت ورزش و جوانان به عنوان بخشی از دولت اعتدال و نامگذاری این هفته، نشان دهنده مهم بودن جوانان است.

وی با اشاره به علت نامگذاری روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز ملی جوانان اظهار داشت: هفته جوان از 17 خرداد آغاز می‌شود و روز 19 خرداد مصادف با روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) روز جوان است که متأسفانه بسیاری از مردم و جوانان راجع به شخصیت حضرت علی اکبر (ع) اطلاعاتی زیادی ندارند.

گلزاری خاطرنشان کرد: ما جوانان را فقط از زاویه وام ازدواج و مشکلات معیشتی نمی‌بینیم، البته این مسائل هم باید برای جوانان حل شود.  همانطور که امام خمینی(ره) برای اداره جامعه و پیروزی جنگ از جوانان استفاده می‌کردند ما نیز باید از آنان در امور مهم کشور استفاده کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان، توجه، حساسیت و احترام به جوانان از سوی مردم و دولت را مهمترین هدف برگزاری هفته جوان نامید.
گلزاری ادامه داد: در آغاز این هفته اعضای ستاد برگزاری هفته جوان با مراجع بزرگوار تقلید در قم دیدار می‌کنند، در همین روز از ساعت 17 تا 20 جشن بزرگ بخشش در تالار وحدت برگزار می‌شود. این جشن برای اولین بار است که پس از انقلاب در ایران برگزار می شود و از فعالان بخشش تجلیل خواهد شد.

وی توضیح داد: در این جشن، هیأت دولت از فعالان سیاسی، اجتماعی، هنرمندان، ورزشکاران و اصحاب فرهنگ که برای عفو زندانیان تلاش کرده‌اند، قدردانی می‌کند. این کار با همکاری قوه قضاییه انجام گرفته و در این امر معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه، مدیران و مسئولان دادستان‌ها ما را همیاری کردند.

گلزاری از دیگر اتفاقات این جشن را حضور و سخنرانی سید حسن خمینی و رونمایی از کتابی با چاپ دیجیتال و با موضوع بخشش توسط هیئت دولت دانست.

همچنین  رونمایی از تابلوی «کلینیک خشم» نیز از برنامه‌هایی است که در مراسم این هفته برگزار می شود.

گلزاری توضیح داد: در کلینیک خشم،  پیشگیری و مبارزه با خشونت انجام خواهد شد و امور مربوط به آن تاکنون در پنج جلسه با همکاری معاونت وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران برگزار شده است و در دو منطقه تهران فعالیت خواهد داشت و بتدریج به صورت یک مرکز علمی دایر می‌شود.

وی افزود: تابلوی کلینیک خشم در جشن بخشش توسط حجت الاسلام امرودی رونمایی می‌شود.

معاون ساماندهی امور جوانان خاطرنشان کرد: در هفته جوان، ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌ها برنامه های حمایتی، مشاوره‌ای دارند، موزه‌ها سراسر کشور در هفته جوان رایگان است، جلسات مشاوره ازدواج با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود و سعی بر این است که بخش زیادی از بهای بلیت سینماها در روز جوان از سوی دولت پرداخت شود.همچنین کمیته امداد به پنج هزار جوان تحت پوشش خود، هزینه ازدواج بلاعوض پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تخفیف ، جوانان ، مشاوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.