سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

حذف 726 رشته محل در مقطع کارشناسي پيام نور

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور در شیراز از حذف 726 رشته محل در مقطع کارشناسی این دانشگاه در آزمون سراسری خبرداد و گفت: رشته های حذف شده مربوط به مراکز و واحدهای فاقد امکانات کافی است که عضو هیات علمی نیز در آن رشته نداشته اند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ 

محمد علی کریمی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح آمایش در خصوص رشته ها احتمال کاهش مجدد تعداد بیشتری از رشته محل ها و یا راه اندازی دوباره بعضی از رشته های حذف شده در سال آینده نیز وجود خواهد داشت.

کریمی درباره پذیرش دانشجوی دکتری گفت: در مجموع 300 نفر به عنوان دانشجوی دکتری در مراکز مجری این مقطع در دانشگاه پیام نور کشور پذیرش خواهند شد که از اول مهرماه تحصیل آنها آغاز می شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور همچنین از آغاز ثبت نام دوره جدید کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه از روز سه شنبه 13 خرداد خبر داد و افزود: ثبت نام اینترنتی متقاضیان تا روز چهارشنبه 21 خرداد ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین پذیرفته شدگان آزمون فراگیر در شهریورماه از نیمسال اول سال تحصیلی 1393-94 مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی توسعه آموزش الکترونیک را جزو اولویتهای دانشگاه پیام نور برشمرد و گفت: در این راستا اشکالات سامانه آموزش مجازی در حال برطرف شدن است و زیرساخت های لازم بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: حذف ، رشته ، پیام نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.