سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش منعقد شده که درراستای آن اقدامات لازم در جهت تقویت کرسی‌های آزاداندیشی در مدارس لحاظ و پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلیمن نصیر نیک‌نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه برجسته کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز آموزشی اظهار داشت: در همین ارتباط تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و آموزش و پرورش منعقد شده که پیرو آن اساتید توانمند متناسب با موضوعات مربوطه در مقاطع متوسطه مدارس در حوزه‌های کرسی آزاداندیشی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه افزود: در کرسی‌های آزاداندیشی با طرح شبهه از دانش‌آموزان پاسخ‌های لازم در چارچوب‌های علمی و تخصصی از سوی اساتید برجسته ارائه می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: در دانشگاه‌ها نیز با تعامل با نهاد مقام معظم رهبری این کار به صورت جدی و گسترده دنبال می‌شود تا به فضل الهی منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مطروحه در بخش مذکور تامین و محقق شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:در واقع امر هدف ما بالا رفتن تابلو و یا آرم خویش نیست بلکه به دنبال تاثیرگذاری هستیم و به صورت جدی فعالیت در این امر را در دستورکار قرار داده‌ایم.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.