سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی دبیران شورایاری و مدیران محلات با حضور طلائی

نشست هم اندیشی دبیران شورایاری و مدیران محلات با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد شورایاری روز شنبه مورخ دهم خرداد در محل سالن کنفرانس شهرداری منطقه 13 برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،در ابتدای این نشست هادی ذاکری ، شهردار منطقه ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره بزرگمرد تاریخ انقلاب و تبریک آغاز ماه شعبان و اعیاد پیش رو و عرض خیر مقدم به میهمانان با اشاره به فعالیت شورایاران کارآمد  و متدین در محلات منطقه 13 ابراز امیدواری کرد: به واسطه نگاه دقیق  و تیز بینانه ریاست ستاد شورایاری در زمینه اجتماعی و فرهنگی شاهد رشد فعالیت ها شورایاران و مدیران محله باشیم.

وی بازنگری آیین نامه شورایاران و اطلاح امور با نگاه جدید و تیزبینانه ریاست  ستاد شورایاری نوید بخشی آینده ای روشن دانست.

شهردار منطقه 13 به نقش محوری شورایاران در امور مختلف از جمله بازدید های میدانی ، دیدار با خانواده شهدا و ملاقات مردمی در مساجد اشاره کرد و افزود: از ابتدای فعالیتم در این منطقه تا کنون به صورت ماهیا نه و مستمر جلسات با شورایاران و مدیران محلات به صورت جداگانه برگزار  شده و امور محلات به ویزه در موضوعات محتوایی پیگیری می شود.

در ادامه این نشست مرتضی طلایی هدف از تشکیل جلسه و دیدار با اعضا شورایاری و مدیران محلات را ، انتخاب هیئت رئیسه شورایاری منطقه برشمرد وضمن تشریح  فعالیتهای ستاد شورایاری ها ان گفت : با اصلاح قانون شوراها توسط مجلس و استفاده از فرصت قانونی موجود ، بستر و شرایط تشکیل شوراها بر اساس طبقه بندی از پایین به بالا و برگزاری 374 انتخابات شورای محلی فراهم شد.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: نشست ، شورا ، محلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.