سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

راه‌اندازی فراکسیون نمایندگان استان‌های شمالی در مجلس

عضو مجمع نمایندگان مازندران از آغاز به کار فراکسیون نمایندگان استان‌های شمالی در مجلس شورای اسلامی با ۳۲ عضو خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، کمال علی پور گفت : حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری به عنوان رئیس و نمایندگانی از استان‌های گیلان و گلستان به عنوان نواب توسط 32 نماینده استان‌های شمالی انتخاب شدند.

وی افزود: فراکسیون نمایندگان شمال در مجلس شورای اسلامی به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان‌های مازندران و گیلان و گلستان با حضور 32 نماینده این استان‌ها تشکیل شده است.

علی پور با بیان اینکه فراکسیون نمایندگان شمال مجلس شورای اسلامی با برگزاری انتخابات و تعیین هیئت رئیسه با هدف یکپارچه‌رنگری به استعدادها و توانمندی‌ها تشکیل شده است، افزود: حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری به عنوان رئیس و نمایندگانی از استان‌های گیلان و گلستان به عنوان نواب و بنده به عنوان سخنگوی فراکسیون نمایندگان شمال در مجلس شورای اسلامی توسط 32 نماینده استان‌های شمالی انتخاب شدیم.

وی به اهداف فعال کردن این فراکسیون اشاره و خاطر نشان کرد: هماهنگی برای اجرایی شدن خدمات، رایزنی قوی‌تر با وزرا و بازدید از مناطق مختلف در دستور کار این فراکسیون قرار دارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور نمایندگان استان سمنان در فراکسیون نمایندگان شمال مجلس شورای اسلامی نیز در آینده مورد بررسی قرار می‌ گیرد،گفت: تفکرات همه جانبه‌ نگر توسعه پایدارتر را فراهم می‌کند./س

برچسب ها: راه اندازی ، مجلس ، شمالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.