سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریکاردو گارسیا: در بوکس، بیلیارد و بسکتبال می‌توانیم همکاری بیشتری داشته باشیم

رئیس کمیسیون ورزش جمهوری فیلیپین گفت: ایران فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های ورزشی در فیلیپین دارد که امضا چنین تفاهم‌نامه‌هایی می‌تواند باعث رشد فرهنگ ورزشی در دو کشور شود.

رئیس کمسیون ورزش جمهوری فیلیپین در جلسه صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان  در خصوص امضا تفاهم‌نامه فرهنگی و ورزشی بین دو کشور ایران – فیلیپین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما خیلی وقت بود که در فکر امضا چنین تفاهم‌نامه‌ایی با کشور ایران بودیم که در این فرصت امروز به دست آمد که به همراه وزیر ورزش ایران بنشینیم و تفاهم‌نامه‌ای را امضا کنیم که باعث تقویت همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های فرهنگی ورزشی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: البته باید به این نکته اشاره کنم که ایران فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های ورزشی در کشور فیلیپین دارد.

وی در ادامه تصریح کرد در حال حاضر مربیان ایرانی در رشته‌های کاراته، فوتسال و کشتی در فیلیپین فعال هستند و امضا چنین تفاهم‌نامه‌هایی باعث جدی‌تر شدن این فعالیت در بین دو کشور خواهد بود.



ریکاردو کارکیسا در ادامه در پاسخ به این سوال که در حال حاضر فیلیپین در چه رشته‌های ورزشی می‌تواند به ایران کمک کند گفت: من معتقدم که کشور ما فیلیپین می‌تواند در زمینه‌های زیادی به ایران کمک کنند مانند بیلیارد- بسکتبال و سایر رشته‌های ورزشی.

وی در ادامه تصریح کرد در حال حاضر فیلیپین حرف‌های زیادی برای گفتن در زمینه بسکتبال و بوکس دارد که می‌تواند کمک زیادی به ایران در این خصوص داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.