سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونه با ماساژ ریزش موهایتان را متوقف کنید؟

تقريبا تمامي زنان و مردان با افزايش سن با پدیده طاسی یا نازک‌شدن موهای سر مواجه می‌شوند. برخی از زنان نیز در طول زندگی خود با ریزش مو و کاهش تارها یا نازک شدن آن‌ها روبه‌رو می‌شوند و برای درمان آن شیوه‌های مختلفی از قبیل مصرف داروهای شیمیایی استفاده مي کنند.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران، کورتون جزو اصلي ترين ماده در محصولات پوست و مو است که درمراحل اوليه مصرف ريزش موها را کنترل مي کند اما در طولاني مدت از اثر ان کاسته مي شود و موهايتان مثل سابق ضعيف و شکننده خواهد شد. 

بررسي ها نشان مي دهند، ماساژ موها باعث خون‌رسانی مناسب به موهای سر می‌شود و مطابق تحقيقات دانشمندان رزماری، روغن زيتون، روغن فندوق به خودی خود تحریک کننده فولیکول‌های مو هستند و باعث تحريک رشد موها مي شوند و اثرات مطلوب تري را به جاي مي گذارند.
 
همچنين مطالعات اخير دانشمندان نشان مي دهند، افرادي که دچار ريزش مو هستندهنگام استحمام بايد از شامپوهايي استفاده کنند که PH ان کم باشد و بعد از استحمام بايد 20 دقيقه را اختصاص به ماساژ موهايشان با روغن هاي طبيعي دهند.

افرادي که سابقه ريزش مو در خانواده خود دارند بايد وقت بيشتري را صرف رسيدگي به موهايشان کنند و در صورت قطع شدن ماساژ، درمان اثر خود را از دست می‌دهد و بار دیگر ریزش موها آغاز می‌شود و مصرف داروها و مکمل ها باید با توصیه و مشورت پزشک باشد و از مصرف خودسرانه آنها جداً خودداری کنید، زیرا ممکن است برای شما مشکل ساز شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مو ، ریزش ، طاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.