سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

افزایش فعالیت در حوزه تبليغات عسل تاثیرگذار در افزایش رغبت توليدکنندگان براي توليد

مدير پایگاه تخصصی زنبور عسل ایران گفت: فعاليت بيشتر در حوزه تبليغات عسل و چگونگي توليد عسل سالم در ايجاد جايگاهي مناسب در سبد غذايي مردم و رغبت توليدکنندگان را براي توليد بيشتر موثر خواهد بود.

مریم طایفه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: عسل جايگاه خود را در سبدغذايي مردم پيدا نکرده و اين به دليل فرهنگ سازي نامناسب و تبليغ غلط نسبت به توليد عسل است.

وي تصريح کرد: ميزان سواد کم زنبورداران را شايد بتوان مهم ترين مشکل زنبورداري در استان و کشور دانست.

طایفه ادامه داد: 80 درصد از زنبورداران استان بي سواد و کم سواد بوده و فقط 11 درصد داراي مدرک تحصيلي ديپلم و فقط 7 درصد تحصيلات عالي دارند.

مدير پایگاه تخصصی زنبور عسل ایران یادآور شد: پرورش زنبورعسل بستگي زيادي به مساعد بودن شرايط آب و هوايي دارد و در اين صورت بسياري از مشکلات زنبورداران حل مي شود.

طایفه تاکيد کرد: تعداد زيادي از برنامه هاي پيش بيني شده از سوي کارشناسان پرورش زنبورعسل به دليل اطلاعات و تحصيلات کم از سوي پرورش دهندگان با مشکل رو به رو مي شود.
 
 
انتهای پیام/س
برچسب ها: تبلیغات ، عسل ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.