سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

Galaxy S5 Active ؛

با نسخه مقاوم تر گلكسي S5 آشنا شويد + تصاوير

Galaxy S5 Active با داشتن گواهی IP67 و MIL-spec 810G، دستگاهی ضدآب، ضد گرد و غبار و ضد شوک به حساب می آید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اسمارت فون گلکسی اس 5 اکتیو سامسونگ برای اپراتور AT&T معرفی شد بعد از انتشار شایعات مختلف، کمپانی سامسونگ اسمارت فون Galaxy S5 Active را معرفی کرد.


همانند Galaxy S4 Active، گلکسی اس 5 اکتیو نیز نسخه ای مقاوم تر از گلکسی اس 5 به حساب می آید. این اسمارت فون با داشتن گواهی IP67 و MIL-spec 810G، دستگاهی ضدآب، ضد گرد و غبار و ضد شوک به حساب می آید. البته گلکسی اس 5 اصلی نیز دو ویژگی ضدآب و ضدگرد و غبار این اسمارت فون را دارد ولی شاید بعضی از کاربران علاقمند به داشتن این اسمارت فون با ظاهرای خشن تر و مقداری مقاوم تر باشند. برخلاف گلکسی اس 4 اکیتو، گلکسی اس 5 اکتیو شباهت بیشتری به نسخه اصلی (گلکسی اس 5) دارد و تنها خبری از سنسور اثر انگشت برروی این اسمارت فون نیست.


بقیه مشخصات مشابه نسخه اصلی اس 5 است و مثلا از همان دوربین، صفحه نمایش و پردازنده برروی آن استفاده شده است. همچنین برروی این دستگاه یک دکمه Activity Zone وجود دارد که تمام ویژگی هایی که کاربر برای استفاده در فضای بیرونی به آن احتیاج دارد برروی آن تعریف شده است.



اسمارت فون Galaxy S5 Active از طریق اپراتور AT&T و با قیمت 200 دلار به همراه قراردادی 2 ساله در ایالات متحده در دسترس می باشد. بدون قرارداد قیمت این اسمارت فون 715 دلار است. گلکسی اس 5 اکتیو در رنگ های سبز، خاکستری و قرمز عرضه می شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
mohamad
۲۳:۳۲ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
اصلا خوب نیست چون داغ میکنه.