سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ جهانی والیبال 2014؛

اکبری:ریسک ایتالیایی درجنگ سرویس جواب داد/ به بازی فردا خوش بین هستم

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار از هفته دوم مسابقات لیگ جهانی مقابل تیم ملی ایتالیا سه بر صفر شکست خورد.

پیمان اکبری مربی بین المللی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظرم سطح بازی خوب بود، ما چند تغییر در ترکیب بازیکنان داشتیم و سه نفر از والیبالیستهای تیم ایران از جمله " سامان فائزی" ، " میلاد عبادی پور" و " عبدالرضا علیزاده" برای نخستین بار حضور درمسابقات لیگ جهانی را تجربه می‌کردند، با این وجود عملکرد آنها خوب بود ولی نتواستند از فرصت‌های بوجودآمده نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشند.

اکبری گفت: ملی‌پوشان ایران در ست‌های دوم وسوم بازیکنان تیم ایران خود را پیدا کردند و نتایج به مراتب بهتر از ست اول برای ایران رقم خورد و بازی پایاپای دنبال شد.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم این بازی راباید جنگ سرویس‌ها بنامیم که ایتالیا‌یی ها در پوئن‌های بالا ریسکی کار کرده و نتیجه را به نفع خود رقم زدند. ما دراین دیدار در تاکتیک‌های سرعتی موفق عمل کردیم.

وی گفت: به نظرم ملی پوشان فکر نمی‌کردند ایتالیا با این شرایط کار کند، ملی پوشانمان دراین بازی روحیه جنگنده‌ای داشتند ولی ا حساسی عمل کردند در صورتی که باید بدون درنظر گرفتن شرایط روحی، با برنامه ریزی بهتری تاکتیک‌ها  را اجرا می‌کردند.

عضو اسبق تیم ملی والیبال یادآورشد: به طور قطع ملی‌پوشان فردا بهتر و هماهنگ تر خواهند بود. ایتالیایی‌ها دراولین دیدار خودمقابل ایران در ست اول حملات پایپ را دردستور کار خود داشتند، در ست دوم بازی را به دو سر آنتن بردند و در ست سوم فقط به دنبال خواباندن توپ در زمین ایران بودند، آنها درهر ست برای رسیدن به برد برنامه‌های تاکتیکی خود را عوض می کردند.

اکبری یادآور شد: دردفاع هر گاه توپ به طور ناقص به پاسور ایتالیا می رسید ما خوب کار را دنبال می‌کردیم . تیم ایران در این دیدار در سرویس و حمله از حریف پایین تر بود البته باید بگویم که جو روز اول مسابقات ، بازیکنان تیم ملی را تحت تاثیر قرار داده بود. در حالی که ایتالیایی‌ها سومین بازی خود را با روحیه مضاعف که ناشی از 2 برد مقتدرانه برابر برزیل بود را برگزار کردند.

اکبری درخصوص تعویض‌های کواچ دردیدار مقابل ایتالیا اظهارداشت: به نظرم کواچ به خوبی بازیکنان را تعویض و جا به جا کرد، وی باید به بازیکنانی که نفرات شروع کننده تیم هستند فرصت هماهنگ شدن با شرایط بازی را می‌داد اگر به سرعت دست به تعویض می زد در تیم بی ثباتی بوجود می آمد .

وی تصریح کرد: به طور کامل به بازی بعد خوش بین هستم و مطمئنم ملی پوشان کشورمان همان طور که توانستند درست های دوم وسوم دیدار شب گذشته عملکرد خوبی را به نمایش  بگذارند ، فردا هم خوب بازی می‌کنند ما باید در سرویس ریسک بیشتری داشته باشیم به  طور حتم اگر با دریافت خوب توپ را به دست " سعید معروف" پاسور تیم برسانیم وی این توانایی را دارد که بازیکنان را در تک دفاع قرار دهد. باید فردا مراقب باشیم و بدانیم که ایتالیایی ها درلحظات حساس اقدام به زدن سرویس‌های ریسکی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقات ، لیگ ، ریسک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.