سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: به خاطر استرس زیاد سرویس‌ها خراب شد/عملکرد ملی‌پوشان در بازی دوم فرق خواهد کرد

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات لیگ جهانی با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم ملی ایتالیا شکست خورد.

 بهنام محمودی عضو اسبق تیم ملی والیبال  کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ایران در این دیدار عملکرد خوبی داشتند آنها فقط در  سرویس ضعیف بودند.
 
وی تصریح کرد: تیم ملی ایتالیا نسبت به دور قبل در مسابقات لیگ جهانی قوی‌تر شده و این در حالی است که تیم ملی کشورمان برخی بازیکنان اصلی خود از جمله حمزه زرینی و فرهاد ظریف را از دست داده است البته جایگزین‌های آنها توانستند خوب بازی کنند ولی از نظر تجربه موفق نبودند.
 
قطر پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یاد آور شد: با توجه به آن که تیم ملی ایران نخستین بازی  خود در لیگ جهانی را انجام می‌داد تا حدودی ضعیف کار کرد، جا افتادن و هماهنگی میان بازیکنان نیاز به گذشت زمان دارد به طور قطع بازی دوم که فردا یکشنبه برگزار می‌شود عملکرد بهتری از ملی‌پوشان ایرانی نشان خواهیم داد.
 
 محمودی در خصوص تعویض‌های کم، کواچ در دیدار مقابل ایتالیا اظهار داشت: با توجه به آن که عادل غلامی دفاع وسط تیم مصدوم بود به طور قطع کواچ صلاح را بر آن دانسته تا وضعیت آسیب دیدگی وی بیشتر نشود و به همین خاطر از غلامی کمتر استفاده کرد البته سامان فائزی هم خوب بود ولی تجربه کافی نداشت.
 
 وی علت ضعیف بودن ملی پوشان در سرویس را استرس، بازیکنان دانست و افزود: علت مهم آن را باید در استرس و بار روانی  بازی دانست ولی بخش مهم دیگر آن خوب نبودن شرایط بازیکنان بود به طور مثال اگر شهرام محمودی در این دیدار سرویس‌های موجی می زد نتیجه ای بهتر را کسب می کردیم خوشبختانه ما از نظر اسپکی خوب بودیم به طور قطع در بازی بعد ضعف عملکرد بازیکنان برطرف خواهد شد متاسفانه فرهاد قائمی هم در این دیدار  همانند سابق درخشش نداشت که وقتی مساله را جویا شدم گفتند به خازر احساس درد از ناحیه کمرش بود.
 
 عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا یک بازی خوب و جذاب را از ملی پوشان در بازی نخست لیگ جهانی شاهد بودید؟ گفت: بازی خوب بود ولی نه در سطح عالی و ایده آل در ست سوم عملکرد ملی  پوشان تا حدی خوب بود که توانستند تا پوئن های بالای بیست پایاپای پیش بردند البته چون بازیکنان تیم ایران نخستین بازی لیگ جهانی خود را انجام  می دادند فقط سی درصد از توانایی هایشان را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، محمودی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.