سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبران دینی آمریکا پیام صلح ایران را به کشورشان باز می‌گردانند

رئیس کلیساهای فلوریدای آمریکا گفت: ما نه تنها در این سفر دانش خودمان را تکمیل کردیم، بلکه پیام دوستی و صلح را با خود آوردیم و از ایران به کشور خود می‌بریم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،جول هانتر صبح امروز در دیدار با استاندار اصفهان اظهار کرد: استاندار اصفهان اطلاعات بسیار جامعی را در اختیار ما قرار داده و کشورهای ما هر 2 مذهبی هستند و جمعیتی زیادی در این 2 کشور زندگی می‌کنند که همگی به دنبال خداوند هستند و احترام زیادی به این موضوع می‌گذارند.

وی افزود: سوءبرداشت‌هائی بین دیدگاه‌ها در بین 2 کشور وجود دارد اما سیاست‌گذاری خوب از فهم خوب صورت گرفته و مفاهمه خوب منجر به مذاکرات خوب می‌شود که همگی در محور و راستای وحدانیت خداوند قرار دارد.

رئیس کلیساهای فلوریدای آمریکا با اشاره به هیئت همراه رهبران دینی و اساتید دانشگاه‌های آمریکا تصریح کرد: دوستان من و رهبرای مذهبی این را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند که بزرگی خداوند را در دل افراد به مرحله عمل برسانند و در واقع در هنگام بازگشت ندای صلح و دوستی را در مورد مردم ایران را با خود به همراه دارند و ما نه تنها در این سفر دانش خودمان را تکمیل کردیم، بلکه پیام دوستی و صلح را با خود آوردیم و از ایران به کشور خود می‌بریم.

وی افزود: ما به همراه هیئت اندیشمندان دینی کلیساهای آمریکا برای دومین بار به ایران سفر کردیم که در این دوره از سفر در نشست‌های علمی با عنوان جهان عاری از خشونت و افراطی گری از دیدگاه ادیان شرکت کردیم.

جول هانتر خاطرنشان کرد: بسیار برای این هیئت جالب بود که کشور اسلامی و شیعی ایران به این اندازه اندیشمند و صاحب فکر دارد و صاحب ظرفیت فکری دینی بسیار خوبی است و تصور و شناخت ما از ایران قبل از این سفر متفاوت بوده است.

منبع: تسنیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.