سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

پرونده تعطیلی دانشگاه دولتی آمل متوقف شد

رئیس شورای اسلامی شهر آمل، از اقدام حمایتی این شورا و شهرداری آمل برای متوقف نشدن و ادامه فعالیت و برطرف شدن مشکلات مالکیتی دانشکده پرستاری وپیراپزشکی آمل خبر داد.

به گزاش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل، خسروابراهیم زاده اظهار کرد:‌ در نشست هم اندیشی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اعضای شورای اسلامی وشهردار در محل شورای شهر آمل، با حمایت اعضای شورای اسلامی وشهرداری آمل شرایط ادامه فعالیت دانشکده پرستاری وپیراپزشکی آمل وبرطرف شدن مشکلات حقوقی محل این دانشکده تصمیم های امیدوارکننده ای گرفته شد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر آمل آمادگی هرنوع همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مازندران را دارد تا خیر و برکت آن به شهروندان این برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل گفت: این شورا و شهرداری به طور ویژه و سریع موضوع زمین دانشکده پرستاری وپیراپزشکی آمل را رسیدگی می کند و اجازه نخواهد داد، به هر قیمتی تنها دانشکده دولتی در این شهر تعطیل ودانشجویان آن سرگردان شوند.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل نگاه حمایتی به بخش های آموزشی و ورزشی این شهر دارند، تصریح کرد:‌ این شورا حمایت های ویژه ای در بخش تخفیف عوارض برای صدور پروانه ساخت و سازهای مراکز درمانی شهری، ساخت ایستگاه اورژانس هوایی115، ساخت سالن های ورزشی و تصویب ساخت زیر گذر در نزدیکی بیمارستان امام علی (ع) داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری وپیراپزشکی آمل، به عنوان تنها مرکزآموزشی دولتی و قدیمی در این شهر است، گفت: اگر مسئولان اجرایی آمل حمایت نکنند، تعطیلی این دانشکده به دلیل مشکلات در خصوص زمین فعلی آن دور از انتظار نیست.

قاسم جان بابایی افزود: برای برطرف کردن مشکل زمین دانشکده آمل، شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل حمایت کنند، و دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تجهیزات و توسعه آموزشی این دانشکده تلاش و اقدام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان تعارف ندارد و اجازه ادامه فعالیت به دانشکده پرستاری وپیراپزشکی آمل در یک زمین دارای معارض را نمی دهد.

انتهای پیام/ م

منبع: تسنیم
برچسب ها: مازندران ، آمل ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.