سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدوقی خبرداد

ارائه سرویس برودباند در سال جاری/ کاهش عوارض تششعات امواج در صورت گستردگی شبکه

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: در دنیا حوزه برودباند و ابر در 10سال پیش راه‌اندازی که امسال این سرویس در کشور ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مراسم امضا تفاهم نامه همکاری اولین اپراتور تلفن همراه و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: همراه اول به عنوان سرمایه ملی 65 میلیون مشترک رجیستر کرده و صد در صد شهرها و بیشتر روستاها تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته است.

وی افزود: قطعاً با توجه به گستردگی سازمان نظام پزشکی می‌توان با امضا تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات سیار و نظام پزشکی تعامل خوبی داشت چرا که می‌توان با ارائه ارتباط بهتر به خانواده پزشکان ارتباطات با هزینه کم‌تر و روان‌تر انجام شود.

صدوقی درادامه تصریح کرد: ارائه نسل سوم و چهارم تلفن همراه به توسعه ارتباط هوشمندانه کمک می‌کند.

مدیرعامل ارتباطات سیار ایران اظهار کرد: بیش از 20 میلیون نفر در روز سرویس‌ها را دریافت می‌کنند که این خدمات و سرویس‌ها تنها خدمات پایه محسوب می‌شوند.

صدوقی در ادامه به تاخیر راه‌اندازی در حوزه برودباند اشاره کرد و گفت: حوزه برودباند و ابر به تاخیر راه‌اندازی شده چرا که این سرویس‌ها در دنیا 10 سال پیش وجود داشت و با حدود 6 سال انحصار امسال این سرویس ارائه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران سپس درخصوص بررسی تشعشات امواج BTS گفت: حدود 4هزار نفر از زنان بارداربیش از سه بار درطی 9 ماه بارداری شان مراجعه و تست راحت نوزادان برای آنها انجام گرفت و بیش از 8 بروشور درحوزه رعایت اصول چاپ و تأییدیه گرفته شد که درحال بررسی وکنترل این آزمایشات هستیم.

وی افزود: اگر پوشش شبکه گسترده و کامل باشد عوارض آن برای مردم کمتر می‌شود.

گفتنی است، در پایان مراسم این تفاهم نامه بین مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران و نظام پزشکی انجام گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.