سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

امکان حضور فعالان گردشگري در 14 نمايشگاه بين‌المللي

رئیس انجمن تورگردانان ایران گفت: امکان حضور در 14 نمایشگاه بین‌المللی برای فعالان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فراهم شده است .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ ابراهیم پورفرج در حاشیه همایش ملی گردشگری معاصر در شیراز با تاکید بر شرکت دفاتر و آژانس‌های مسافرتی کشور در این نمایشگاه‌ها، ادامه داد: فعالان این بخش باید محصولات و بسته‌های جدید خود را برای حضور در نمایشگاه‌های مورد نظر به ویژه در حوزه‌های طبیعت‌گردی و اکوتوریسم آماده کنند.

رئیس انجمن تورگردانان ایران همچنین به تشکیل کمیته اکوتوریسم در این انجمن اشاره کرد و افزود: از بخش دولتی در سطح ملی و در استان‌های گردشگرپذیر از جمله فارس، اصفهان و یزد خواستیم تا به علت محدویت در ظرفیت اقامتی در فصول بهار و پائیز که زمان ورود گردشگران به این استان‌ها است، همایش برگزار نکنند.

پورفرج با بیان اینکه بازارسازی، بازاریابی و بازارداری سه رکن گردشگری است، گفت: وظیفه دولت در موضوع توسعه گردشگری بازارسازی و وظیفه بخش خصوصی بازاریابی است.

وی ادامه داد: در موضوع بازارداری هم وظیفه بخش خصوصی کیفی‌سازی خدمات و وظیفه بخش دولتی نظارت کامل و دقیق در این مقوله است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: حضور ، فعالان ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.