به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ ابراهیم پورفرج در حاشیه همایش ملی گردشگری معاصر در شیراز با تاکید بر شرکت دفاتر و آژانسهای مسافرتی کشور در این نمایشگاهها، ادامه داد: فعالان این بخش باید محصولات و بستههای جدید خود را برای حضور در نمایشگاههای مورد نظر به ویژه در حوزههای طبیعتگردی و اکوتوریسم آماده کنند.
رئیس انجمن تورگردانان ایران همچنین به تشکیل کمیته اکوتوریسم در این انجمن اشاره کرد و افزود: از بخش دولتی در سطح ملی و در استانهای گردشگرپذیر از جمله فارس، اصفهان و یزد خواستیم تا به علت محدویت در ظرفیت اقامتی در فصول بهار و پائیز که زمان ورود گردشگران به این استانها است، همایش برگزار نکنند.
پورفرج با بیان اینکه بازارسازی، بازاریابی و بازارداری سه رکن گردشگری است، گفت: وظیفه دولت در موضوع توسعه گردشگری بازارسازی و وظیفه بخش خصوصی بازاریابی است.
انتهای پیام/س