سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

افتتاح پایگاه تخصصی کشتی شمال کشور در مازندران

نخستین پایگاه تخصصی کشتی شمال کشور با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در مرکز استان مازندران با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در مراسم افتتاح این پایگاه با اشاره به افتخارات متعدد کسب شده مرکز مازندران در کشور و جهان، ضعف بزرگ کشتی ساری را عدم وجود پایگاه تخصصی کشتی دانست.

حسین بریمانی با بیان اینکه با افتتاح این پایگاه تخصصی کشتی در باشگاه دلاوران شهرستان ساری، این مشکل تا حد بسیار زیادی حل شده است، اظهار داشت: کشتی ورزش اول این استان محسوب می‌شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم افزود: از ابتدای امر در جریان جدیت و تلاش‌ها برای احداث این مجموعه تخصصی بودم و امروز خوشحالم که این دوندگی‌ها برای ایجاد فضای تخصص آموزش کشتی در کشور به ثمر نشسته است.

رمضان شجاعی ادامه داد: امیدواریم با توجه به نام بزرگ کشتی مازندران و علاقه وافر مردم استان همچنین غیرت ورزشکاران و پهلوانان مازندران شاهد پیشرفت بیشتر کشتی در سطح استان مازندران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث این مجموعه ارزشمند در شرایط سخت امروز برای حفظ جوانان از خطرات و هدایت آنها به مسیری سالم بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

این باشگاه در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال با مدیریت اسماعیل دنگسرکی یکی از مربیان با تجربه کشتی کشور و استان مازندران به بهره‌برداری رسیده است.

این پایگاه با حضور نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، نصرالله پریچهره مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، رئیس هیئت کشتی مازندران، مربیان و پیشکسوتان کشتی به بهره‌‌برداری رسید./ب


برچسب ها: مازندران ، کشور ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.