سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

آغاز طرح ایران ویژن فوتبال درکهگیلویه و بویراحمد

آغازطرح ایران ویژن فوتبال درکهگیلویه و بویراحمد با حضورنماینده فدراسیون فوتبال،طرح ایران ویژن فوتبال درکهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مدرس طرح ایران ویژن و نماینده فدراسیون فوتبال ایران درآیین اجرای این طرح دریاسوج گفت: طرح ویژن درتمام کشورهای زیرمجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC )با هدف ارتقای سطح فوتبال اجرا می شود.
زکی پور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: کشورهایی که به دنبال فوتبالی توانمند و درآمدزا هستند در سال های اخیر ساختار موجود در فوتبال خود را متناسب با این طرح طراحی کرده و با اجرای برنامه اصولی سعی در ایجاد رشد و توسعه این رشته ورزشی دارند.
زکی پورگفت: طرح ایران ویژن در پنج مرحله برنامه هایی نظیر برگزاری لیگ های استانی، برگزاری دوره های مختلف مربیگری و داوری، توسعه باشگاه ها، ایجاد مدارس فوتبال و نگرش صحیح به پرورش جوانان را بر پایه چهار محور ارزیابی، برنامه ریزی، اجرا و بررسی در دستور کار قرار داده است.
 وی عنوان کرد: با آغاز این طرح از سوی فدراسیون فوتبال ایران و بر اساس فرم های ارزشیابی نقاط ضعف و قوت هیات های فوتبال شناسایی و پس از بررسی هدف گذاری می شود.
 زکی پورافزود: هیات های فوتبالی که نتوانند در فرم ارزشیابی طرح ایران ویژن نتیجه قابل قبولی داشته باشند از حمایت های فدراسیون فوتبال محروم خواهند شد که این امر موجب عقب ماندگی و پیشرفت نکردن فوتبال در این استان ها می شود.
وی گفت:درطرح ایران ویژن هرمرحله از زمان شروع به مدت سه ماه طول می کشد و پس از ان براساس فرم های ارزشیابی عملکرد هیات های فوتبال بررسی و برای انجام مرحله بعد نتیجه اعلام خواهد شد.
زکی پورحرفه ای شدن فوتبال دراستان های کشور را از اهداف اجرای طرح ایران ویژن اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح تلاش می شود که تمام هیات های فوتبال مانند یک فدراسیون محلی عمل کنند.
آسیا ویژن درسال2003 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا طراحی شده است و در سال 2005 ایران به عضویت این طرح درآمد و استان های اصفهان و فارس برای اجرای این طرح معرفی شدند که توانستند ازسال2006 ‎این طرح را اجرایی کنند./س

برچسب ها: طرح ، ایران ، ویژن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.