سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

تزریق 400 میلیارد تومان به بخش کشاورزی در کشور

مقام تعاون روستایی کشوراز تزریق 400 میلیاردتومان به بخش کشاورزی کشور خبر داد .

محمد رضا محمد زاده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج گفت: از محل جمع آوری اعتبارات خرد کشاورزان عضو اتحادیه ها و شرکت های تعاون روستایی کشور افزون بر 400 میلیارد تومان منابع مالی به بخش کشاورزی تزریق شد.
 عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی کشورافزود: هم اکنون بیش از هشت هزار شرکت و اتحادیه تعاون روستایی، کشاورزی و تولیدی شهرستانی و استانی با بیش از65هزار عضو شامل هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان در کشور وجود دارد که همگی آنها فعال هستند.
 وی افزود: شرکت ها و اتحادیه های تعاون روستایی کشور یک شبکه گسترده مردمی است و تمام کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی که افزون بر چهار میلیون نفر می شود عضو سازمان های تعاون روستایی هستند.
وی با اشاره به اینکه کشاورزان کشور از هویت شغلی چندانی برخوردار نیستند، عنوان کرد: برای رفع این مشکل مهم نظام صنفی کشاورزی برای نخستین بار در سه سال گذشته تشکیل و راه اندازی شد که هم اکنون 400 هزار کشاورز عضو آن هستند. محمدزاده با بیان اینکه بخش کشاورزی کشور وسیع و گسترده است گفت: هم اکنون165میلیون هکتار زمین کشاورزی در کشور وجود دارد و بیش از چهار میلیون کشاورز و بهره بردار نیز در این بخش فعالیت می کنند. وی گفت: بخش کشاورزی کشور دارای چهار مشکل اساسی شامل نبود نقدینگی، تامین نشدن بموقع نهاده ها، بازاریابی نامطلوب و کاهش ضریب بهره وری از منابع و عوامل تولید است. /ب
برچسب ها: بخش ، گشاورزی ، تعاون ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.