سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مسائل زیست محیطی در پهنه ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره)

رییس اداره محیط زیست منطقه 11 در راستای مسائل زیست محیطی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (‌ره) از اقدامات اجرایی اداره محیط زیست در پهنه شمالی حرم مطهر خبر داد.

ملا رضا رییس اداره محیط زیست منطقه 11 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و رعایت مسائل محیط زیستی و همچنین رعایت پاکیزگی محیط در حین برگزاری مراسم اقداماتی مد نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: این طرح از 25 اردیبهشت ماه آغاز و تا 15 خرداد ماه 1393 به منظور افزایش فعالیتهای آموزشی و اطلاع‌رسانی و ارتقا سطح آگاهی و در نتیجه افزایش مشارکت شهروندان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: استفاده از ظروف یکبار مصرف با پایه گیاهی معاینه فنی کلیه خودروهای سبک و سنگین در اختیار شهرداری منطقه بازرسی فنی و رفع مشکلات آبگرمکنهای خورشیدی نصب شده و بهینه‌سازی مصرف آب از اقدامات اجرایی این طرح در پهنه ضلع شمالی حرم مطهر است.

کریمی با توجه به حضور عظیم مشتاقان و زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی ( ره) در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام بیان داشت: ضروری است به منظور حفظ پاکیزگی و حفاظت از محیط زیست این مکان مقدس 30 بنر اطلاع رسانی با پیامهای حرم مطهر است آن را پاکیزه نگه داریم در مصرف آب صرفه‌جویی نماییم از شکستن شاخ و برگ درختان خودداری فرمایید در پهنه ضلع شمالی حرم نصب شود.

انتهای پیام
برچسب ها: زیست ، پهنه ، امام ، حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.