سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سزار: از هر زمانی برای جام جهانی آماده تر هستم

دروازه‌بان تیم ملی برزیل گفت: از هر زمانی برای حضور در جام جهانی آماده تر هستم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ژولیو سزار دروازه بان تیم ملی برزیل معتقد است هم اکنون بسیار آماده تر از جام جهانی قبلی در آفریقای جنوبی است، در جاییکه به خاطر اشتباه وی تیم ملی برزیل حذف شد.

وی در این خصوص گفت: من به صورت حرفه‌ای از جام جهانی 2010 بهتر هستم، وقتی که چنین چیزی نزدیک می‌شود، شما نیاز به استراحت و آرامش دارید، من در سال 2010 اعتماد به نفس زیادی داشتم، چون انتظار هر اتفاقی را داشتم، اما هم اکنون شرایط متفاوت تر است و تجارت شخصی فوق العاده‌ای دارم.

روند آماده سازی من برای حضور در این مسابقات عالی بوده‌ و فکر می‌کنم 100 درصد آماده هستم، تیم تورنتو تنها تیمی بود که درهایش برای من باز بود، من با باشگاه‌های زیادی صحبت کنم و شامل باشگاه‌های برزیل هم می‌شد اما مذاکرات اغلب موفق نبود، اما من می‌دانم چطور بازی کنم و از لحاظ فیزیکی هم اکنون در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برم.

اگر در هیچ باشگاه‌های بازی نمی‌کردم، به سختی تلاش می‌کردم. زمانیکه شما لحظات بدی را دارید می‌گذرانید، به دنبال این هستید ویژگی‌های مثبت پیدا کنید و من این کار را انجام دادم، من نیاز داشتم تا نقاط قوتم را پیدا کنم و به بازی قبلم باز گردم.و

من فکر نمی‌کنم فشاری وجود داشته، می‌دانم مردم مرتبا مرا زیر سوال می‌برند که چرا مرا انتخاب کردند، امام بیان به من اعتماد داشتند و مرا برگزیدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.