سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهیدی‌پور: شهیدی‌پور سابق نبودم و خداحافظی کردم/ رکود رضوانی شکستنی نیست حاشیه سازی نکنید!

علی‌رضا شهیدی‌پور طی حکمی از سوی محسن رضوانی رئیس فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی منصوب شد.

علیرضا شهیدی‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا یک هفته پیش به عنوان دروازه‌بان در کنار دیگر ملی‌پوشان تمرین می‌کردم اما تصمیم گرفتم که از دنیای دروازه‌بانی به طور رسمی خداحافظی کنم پس از بیان این مسئله با مسئولان فدراسیون محسن رضوانی رئیس فدراسیون تصمیم گرفت تا به عنوان مربی دروازه‌بانان فعالیت کنم من هم قبول کردم.
 
مربی دروازه‌بانان تیم ملی واترپلو  گفت: تیم ما در حال حاضر تمرینات مستمر و مسنجم‌ خود را دنبال می‌کند و قرار است یک مرحله اردوی تدارکاتی در مجارستان داشته باشیم و ملی‌پوشان در این اردوی تدارکاتی خود را به مرز آمادگی مطلوب برسانند.
 
شهیدی‌پور در ادامه گفت: من به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی جوانان در مسابقات ترکیه در بزرگسالان در بازی‌های آسیایی کره جنوبی هستم.
 
عضو اسبق تیم ملی واترپلو در خصوص وضعیت دروازه‌بانان تیم‌های ملی اظهار داشت: گلری در واترپلو یک پست حساس و کلیدی است و خوشبختانه سجاد عبدی گلر اول تیم ملی واترپلو از تجربه بسیار خوبی برخوردار است و می‌تواند در مسابقات پیش‌روی تیم ملی کمک بزرگی به ما در کسب نتایج کند ولی دیگر دروزاه‌بانان تیم ملی از نظر فنی نیاز به تمرینات فنی دارند.
 
شهیدی‌پورتصریح کرد: متاسفانه در گذشته رسم بر این بود که اگر گلری در تیم ملی ثابت می‌شد سال‌ها در این پست کار می‌کرد و این امر انگیزه دیگر واترپلوئیست‌ها را برای ارتقا سطح خود کاهش می‌داد ولی الان شرایط عوض شده و با خداحافظی من از دنیای ملی بسیاری از گلرها برای راهیابی مشتاق‌تر شده‌اند.
 
وی در خصوص علت خداحافظی‌اش از تیم ملی و دنیای بازیگری گفت: تا حدودی بالا رفتن سنم عامل اصلی اتخاذ این تصمیم بود البته بسیاری افراد و کارشناسان معتقد بودند که هنوز می‌توانم به کارم در سطح ملی ادامه دهم ولی خودم احساس کردم شهیدی‌پور سابق نیستم بنابراین صلاح دانستم خداحافظی کنم و جای را به جوان‌ترها بدهم.
 
دروازه‌بان پیشکسوت واترپلو ایران ضمن گلایه از برخی فعالان اصحاب رسانه گفت: متاسفانه زمانی که محسن رضوانی حکم مربیگریم در تیم ملی را صادر کرد برخی رسانه‌ها این مسئله رادر عرصه واترپلو ایران بی‌سابقه اعلام کردند و علت صدور حکم را این گونه اعلام کردند که اگر شهیدی‌پور در تیم ملی اعزامی به کره می‌ماند و حضور داشت رکورد محسن رضوانی در خصوص حضور در بازی‌های آسیایی را می‌زد در صورتی که من به هیچ عنوان این مسئله و استدلال غیرمنطقی را قبول ندارم حتی در صورتی که من در تیم ملی حضور داشتم و به کره می‌رفتم در کارنامه‌ام شرکت در چهار دوره بازی‌های آسیایی ثبت می‌شد ولی محسن رضوانی در طول دوران بازیگریش پنج دوره حضور در بازی‌های آسیایی را در کارنامه ملی خود دارد و اصلا با من قابل مقایسه نیست امیدوارم برخی فعالان اصحاب رسانه سعی نکنند با پرداختن به این مسائل به دنبال ایجاد حواشی برای تیم ملی در این دوره حساس و سخت باشند آن‌ها باید مثل همیشه همراه و به نوعی همکار فدراسیون و تیم ملی واترپلو باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، لیگ ، واترپلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.