سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرمندی به خاطر نقابش در اسکار حاضر نشد به شبکه مستند می آید

مستند سینمایی " خروج از مغازه کادو فروشی" که نامزد دریافت بهترین مستند اسکار بود ، جمعه 9 خرداد ماه ، در قالب «آنسو» از شبکه مستند پخش و نقد می شود.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، به گزارش  فیلم داستان ارتباط یک مغازه‌دار عجیب و غریب با یک فیلمساز ناشی را روایت می‌کند. این مستند داستانی به معرفی "بنکسی" هنرمند مشهور بریتانیایی و هنر خیابانی می پردازد.

 بنکسی! مفهوم واقعی یک هنرمند است. آثار او نه در گالری های خصوصی و دولتی بلکه در دیوارهای شهر است. هزینه ای بابت دیدن کارهای بنکسی پرداخت نمیشود و عمیقترین تاثیرها را بر مردم میگذارد و نیازی به سنجاق کردن هنرمند به اثرش بابت توضیحات اضافی نیست...

در این فیلم که که خود بنکسی آن را تهیه و تولید کرده، هنرمند ها و گرافیست های معروف دیگر هم حضور دارند.

گفتنی است: این هنرمند خیابانی بریتانیایی که نقاشی هایش را بدون اجازه و با پنهان کردن هویتش بر دیوار شهر می کشد، به آکادمی اسکار پیشنهاد داده بود با لباس همیشگیش (که چهره او را می پوشاند) در مراسم اهدای این جوایز شرکت کند اما آکادمی این پیشنهاد را رد کرد. بنسکی برای ساختن فیلم مستند (خروج از مغازه کادو فروشی) نامزد جایزه بهترین فیلم مستند بلند شده بود.

"آنسو" به تهیه کنندگی محمد حمیدی مقدم و با هدف پخش و تحلیل بهترین مستندهای جهان ، جمعه ها ساعت 22 از شبکه مستند پخش می شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: مستند ، اسکار ، نقاشی ، نامزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.