سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باتن: همیلتون قوی‌تر از گذشته می‌شود

همیلتون ۴ بار پشت‌سر هم در رقابت‌های این فصل در پایان در رده اول دیده می‌شد. اما روزبرگ هم تیمی او، این سری لوئیس را در مونت‌کارلو شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  باتن هم تیمی اسبق همیلتون در تیم مک‌لارن به روزبرگ هشدار داد که لوئیس در رقابت کانادا قوی‌تر ظاهر می‌شود.

بعد از اینکه لوئیس همیلتون در رقابت استرالیا به دلیل مشکل فنی از دور رقابت خارج شد، تا قبل از گرندپری موناکو در تمامی گرندپری‌های برگزار شده در این فصل در رده اول حضور داشت.

همیلتون در طول آخر هفته موناکو با مشکلاتی رو به رو بود و با دوم شدن در این رقابت، باری دیگر در رده دوم جدول قهرمانی رانندگان فصل ۲۰۱۴ قرار گرفت.

باتن گفت: گر با لوئیس مشکل داشتم و با در طول رقابت با او در پیست درگیر می‌شدم، او استعداد این را داشت تا در رقابت خوب نباشد. بعد از اتمام رقابت هم خیلی احساساتی می‌شد و زیاد حرف می‌زد.

جنسون باتن در مورد اتفاقی که در تایم‌گیری موناکو اتفاق افتاد هم گفت: چه نیکو آن را از عمد انجام داده باشد و چه اتفاقی این کار را کرده باشد، لوئیس همیشه به این فکر می‌کند که اتفاقی نبوده و نیکو این کار را از قصد انجام داده است. زمانی که با هم تیمی خود رقابت می‌کنید و این رقابت برای کسب عنوان قهرمانی جهان باشد، چنین اتفاقاتی مدام رخ می‌دهد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.