سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در همایش انجمن حمایت بیماران دیستروفی مطرح شد؛

آشنایی با روش‌های زندگی بهتر "بیماران دوشن"

همایش استانداردهای مراقبت از بیماران دوشن با حضور دکتر حیدری و دکتر غلامرضایی با هدف بررسی کیفیت زندگی مبتلایان به دوشن و خانواده‌هایشان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در ابتدای مراسم مدیر انجمن حمایت از دیستروفی از حضور بیماران و متخصصان تشکر کرده و این نشست را در ادامهٔ سلسله نشست‌های گذشته عنوان کرد. 

رامک حیدری متخصص کودکان و دستیار ارشد مغز و اعصاب گفت: این نشست‌ها و حضور بیماران سبب می‌شود تا با پیشرفت علم و ارائهٔ روش‌های نوین درمان آنها هر چه سریع‌تر و آسان‌تر در اختیار بیماران قرار گیرد. 

 متخصص کودکان و دستیار ارشد مغز و اعصاب گفت: هدف از برگزاری همایش آشنایی نزدیک با بیماران و ارائهٔ متد‌هایی برای زندگی سهل‌تر است. 

وی افزود: پیشگیری، درمان و کیفیت زندگی در حال کار شدن است و در راستای کارهای در حال انجام بوده و ارائهٔ پرسش نامه‌ای جدید سبب به روز رسانی اطلاعات و همجنین در دسترس بودن بیماران خواهد شد. 

وی ادامه داد: قدم بعدی بررسی کیفیت مبتلایان دوشن و بررسی جایگاه زندگی آنها است که این کار به نسبت استاندارد‌های جهانی مقایسه و همچنین مقایسه با کودکان معمولی است. 

وی گفت: نتایج حاصل به مسئولان ارائه خواهد شد تا بتوانند در سطح کلان تصمیم گیری‌های جدی را بگیرند.


انتهای پیام/
برچسب ها: دیستروفی ، مغز ، اعصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.