سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

افزایش 3 برابری آمار گردشگران خارجی

دو ماه گذشته آمار گردشگران ورودی اروپایی به کشور نسبت به مدت مشابه پارسال 3 برابر افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر بخواهیم کشور را به رشد و توسعه برسانیم باید به حوزه گردشگری بیش از پیش توجه کنیم.

شیرکوند با اشاره به اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه گردشگری نگاه مثبتی است، افزود: در دو ماه گذشته آمار گردشگران ورودی اروپایی به کشور به نسبت دو ماه پارسال 3 برابر افزایش داشت.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه برای حمایت از سرمایه‌گذاران با صندوق توسعه ملی و بانک‌ها صحبت و تفاهم‌ نامه ‌ای امضا کردیم، گفت: سهمیه گردشگری در صندوق توسعه ملی نامحدود است.

شیرکوند افزود:در جلسه‌ای که با اعضای صندوق توسعه ملی برگزار شد قرار شد در صورت معرفی پروژه و تاسیساتی که از شرایط لازم برخوردار باشند اعتبارات لازم تخصیص یابد

معاون برنامه‌ ریزی و سرمایه‌ گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به شرایط سرمایه‌ گذار برای دریافت تسهیلات استفاده از صندوق توسعه ملی گفت: سرمایه‌گذاری که کننده کار باشد و از صلاحیت لازم برخوردار باشد تا پولی که از بیت‌المال به وی تعلق می‌گیرد توان پرداخت آن را داشته باشد و معوقه نداشته باشد می‌تواند از تسهیلات این صندوق استفاده کند.

شیرکوند نداشتن بدهی معوقه به بانک و قدرت تهیه وسایل مورد نیاز طرح از سوی سرمایه‌گذار را از دیگر شرایط دانست و افزود: طرح سرمایه‌گذار نیز باید حداقل 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد تا بتواند از تسهیلات صندوق توسعه تعاون بهره‌مند شود./ش/ن

برچسب ها: گردشگر ، اروپایی ، خارجی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.