سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کربکندی: دیدار با آنگولا می‌تواند تا حدودی ترکیب تیم ملی را مشخص کند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: مصاف با آنگولا به مربی تیم ملی کمک می‌کند که تا حدودی ترکیب نهایی را مشخص کند.

رسول کربکندی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی با تیم ملی آنگولا سومین دیدار تدارکاتی ملی پوشان کشورمان در اردوی اتریش است که مسابقه با آن می‌تواند تا حدودی ترکیب نهایی بازیکنان تیم ملی را مشخص کند. البته ممکن است از قبل نفرات انتخاب کرده باشد.در هر صورت کار سختی کی‌روش پیش رو دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مربی تیم ملی آسیب دیدگی بازیکنان است که با توجه به فرصت باقی مانده تا زمان آغاز رقابت‌های جام جهانی می‌تواند برایمان مشکل ساز باشد و متاسفانه اطلاع پیدا کردیم که بیک‌زاده مصدوم شدند.

کربکندی در ادامه گفت: بازیکنان اردونشین نیز تلاش می‌کنند که آسیب نبینند مگر کسانی که برای انتخاب شدن دو دل هستند.

وی عنوان کرد: تیم ملی آنگولا از قاره آفریقاست که سابقه حضور در جام جهانی را نیز در کارنامه خود دارد و در سال 2006 رقابت‌های جام جهانی آلمان به مصاف این تیم رفتیم و در نهایت 1-1 تن به تساوی دادیم بهر حال تیم با تجربه‌ای است و دیدار با آن می‌تواند برای ما مثمرثمر باشد.

کربکندی در مورد دیدار با نیجریه در نخستین بازی کشورمان در مسابقات جام جهانی افزود: در این مسابقه ما باید امتیاز بگیریم چرا که برای ادامه کار و بازی‌های بعدی به آن نیاز داریم و امتیاز گرفتن از نیجریه به تیم ملی کشورمان انگیزه می‌دهد و برای مابقی دیدارها انگیزه پیدا می‌کنند.

وی اشاره کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه خود با آرژانتین و بوستی هرزگووین همگروه است و در بازی دوم باید به مصاف تیم پرقدرت مسی و یاران برویم به طبع نتیجه‌گیری در بازی نخست تاثیرات خوبی در روندکار خواهد داشت.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: اگر تفکر صعود در این رقابت‌ها داریم اول باید گل نخوریم و سپس به فکر ضد حمله و گل زدن باشیم.

کربکندی در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات جام جهانی از سطح کیفی بالایی بهره می‌برند و حضور در این رقابت‌ها برای هر تیمی افتخار بزرگی است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.