سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

درخشش در بیست و نهمین جشنواره‌ قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور

علیرضا مکاری؛ دانشجوی دانشگاه شهرکرد، موفق به کسب رتبه دوم رشته‌ قرائت تحقیق در بیست و نهمین جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه‌ 4 کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علیرضا مکاری؛ دانشجوی دانشگاه شهرکرد، رتبه دوم رشته‌ قرائت تحقیق در بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن کریم دانشجویان منطقه‌ 4 کشور را به دست آورد.

بخش منطقه‌ای بیست و نهمین جشنواره مسابقات قرآنی دانشجویان منطقه‌ 4 کشور، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد که علیرضا مکاری؛ دانشجوی دانشگاه شهرکرد در بخش شفاهی این مسابقات، موفق به کسب رتبه‌ دوم رشته قرائت تحقیق شد.

جشنواره مسابقات قرآنی دانشجویان با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی، نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن در دانشگاه‌ها و همچنین انس هرچه بیشتر دانشجویان با این کلام آسمانی، در 5 بخش شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی و هنری، در دو مرحله‌ دانشگاهی و منطقه‌ای برگزار شد و برگزیدگان مرحله‌ منطقه‌ای این مسابقات به مرحله‌ کشوری راه خواهند یافت.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.