سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران تاکید کرد

بهره‌گیری از تجارب، هدف مجمع نمایندگان ادواری شورای عالی استان‌ها

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت:هدف از مجمع ایجاد زمینه‌های لازم برای تعامل و ارتباط بین نمایندگان شوراهای اسلامی شهرها در دوره‌های مختلف و بهره‌گیری از تجارب و دست‌آوردهای آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران، رئیس شورای عالی استان‌ها در حاشیه نخستین مجمع نمایندگان ادواری شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: اولین جلسه ادواری شورای عالی استان‌ها با حضور شوراهایی که سال‌ها قبل در این عرصه فعالیت‌ داشته تشکیل شد گرچه بسیاری از این دوستان عضو شوراها نیستند و با هماهنگی لازم در این جلسه شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: هدف از این کار ایجاد زمینه‌های لازم برای بسط تعامل و ارتباط بین نمایندگان شوراهای اسلامی شهرها در دوره‌های مختلف و بهره‌گیری از تجارب و دست‌آوردهای آن‌ها و انتقال تجربیات و هم‌اندیشی و هم‌افزایی در مورد مسائل مشترک از طریق ایجاد تشکیلات قانونی و منسجم است.

وی تصریح کرد: این جلسه با تعدادی از اعضای شورای عالی استان‌های کشور براساس ضوابط و شرایط قانونی لازم و متشکل از نمایندگان شورای عالی استان‌ها در دوره‌های گذشته و علاقه‌مند به عضویت تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه باعث می‌شود موقعیتی پیش بیاید که شوراها در دور هم جمع شوند و تجارب خود را به شوراهای جدید منتقل کنند و هم‌افزایی لازم ایجاد گردد تا در نهایت بتوانیم طبق دستورات حضرت امام(ره) در زمینه شوراها برسیم و از شرایط حاضر خارج شویم.

انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.