سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

سطح کیفی جام علی اف بالا بود

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: سطح کیفی جام بین المللی علی اف روسیه بالا بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاارن ساری ، عباس حاج کناری افزود: با توجه به حضور کشورهای صاحب کشتی در جام بین المللی علی اف روسیه این تورنمنت همیشه داغ بوده است.

وی با اشاره به حضور کشتی گیران بسیار خوب از تیم های مختلف در این مسابقات تصریح کرد: در این تورنمنت تیم ملی با پنج کشتی گیر شرکت کرد که از این تعداد در ترکیب تیم ملی چهار کشتی گیر مازندرانی بودند.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در ادامه گفت: ماحصل این تورنمنت کسب سه مدال بود که توسط کشتی گیران مازندرانی به دست آمد.

حاج کناری با اشاره به اینکه در این تورنمنت کشتی گیران مازندرانی آبروداری کردند، ابراز داشت: بهنام احسان پور، مرتضی رضایی و عبدالله قمی به عنوان کشتی گیران مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.

وی با بیان انیکه عبدالله قمی کشتی گیر سنگین وزن مازندرانی یکی از چهره های خوب این تورنمنت بود، اذعان داشت: اگر در فینال این مسابقات مقابل حریف اهل روس کمی شانس داشت می توانست به مدال طلا برسد.

حاج کناری از بدشانسی محمدیان در این تورنمنت خبر داد و ابراز داشت: محمدیان در همان کشتی اول با کشتی گیر بد بدن روس افتاد و شکست خورد اما احسان پور و رضایی موفق به کسب مدال برنز شدند.

مربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد کشور از سرمایه گذاری خوب کشورهای بلاروس، اوکراین، مجارستان و آذربایجان در این تورنمنت خبر داد و افزود: کشتی گیران در جام معتبر علی اف روسیه برای هر کشتی گیر باتجربه ای برای کسب مدال بسیار سخت و دشوار است./س


برچسب ها: کشتی ، روسیه ، آزاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.