سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌اچ‌تی‌سی دو محصول جدید خود را رونمایی کرد

کمپانی اچ تی سی پس از معرفی تلفن هوشمند قدرتمند خود یاهمان M8، این بار از دو گوشی دیگر که برای رده میانه تولید شده است پرده برداری کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ در پی معرفی این دو مدل جدید ازHTC ، نیراج ست مدیر بازاریابی اچ ‌تی ‌سی در خاورمیانه و آفریقا گفت: «به عنوان جدیدترین گوشی از سری دیزایر٬ HTC Desire310  بهترین تجربه کاربری ممکن در طبقه ‌بندی خود را ارائه می ‌دهد.» او در ادامه گفت: «با پردازشگر فوق سریع و امکانات پیشرفته٬ Desire 310 با قیمت پایین‌ تر٬ امکان بهترین تجربه ممکن از یک گوشی هوشمند که همراه و همپای زندگی کاربران باشد را به آنها ارائه می ‌دهد.»

Desire 310 که به پردازشگر چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی مجهز بوده که در هر رقابتی سربلند است. مهم نیست از گوشی خود چه انتظاری دارید؛ سرعت،‌ وبگردی واکنش‌گرا، گرافیک شفاف و واضح زمان دیدن ویدئو یا استفاده از بازی‌های گوشی و حتی کار کردن همزمان با چند اپلیکیشن با هر سطح انتظاری، کارایی استثنایی از قابلیت‌های نرمال این گوشی به شمار می‌رود.

صفحه ‌نمایش مشهور اچ ‌تی ‌سی،  Blinkfeed، که اولین بار در گوشی HTC One  معرفی شد٬ اکنون این فرصت را به شما می ‌دهد تا با میلیون ‌ها کاربر اچ ‌تی ‌سی ‌ای که جریان خبری خود را شخصی ‌سازی کرده اند در ارتباط باشید. روی صفحه ‌نمایش ۵/۴ اینچی Desire 310، آخرین خبرها از مطبوعات محبوب ‌تان و سایت ‌های اجتماعی با جزییات شفاف و رنگ‌ های غنی، به نمایش در می آیند.
 دسترسی به محتوای خبری از خبر خوان شخصی با خبر خوان آفلاین ممکن شده است؛ با بیش از ۲۰۰۰۰ مقاله روزانه از رسانه ‌های مطرح در سرتاسر جهان خبر خوان بهترین انتخاب برای کاربرانی است که با محدودیت اینترنت مواجه اند. فقط کافیست به وای ‌فای دسترسی داشته باشید تا بتوانید به سادگی ۱۲۰ مقاله را به لیست خواندنی ‌هایتان بیافزایید و بعدا آنها را مطالعه .
با HTC Desire 310  از میان عکس‌ های گرفته‌ شده این گوشی دارای یک دوربین پنج مگاپیکسلی Desire است و شما این امکان را دارید تا عکس‌ ها و ویدئو های خود را که به طور خودکار به زنجیره ‌ای از نمایش حرفه‌ای بهترین لحظات ‌تان درآمده را انتخاب کنید، آنها را به ترتیب دلخواه بچینید و جلوه ‌ها و موسیقی مورد علاقه خود را برگزینید .

این گوشی جدید دوسیم کارته از اردیبهشت ‌ماه با قیمت حدودی 580 هزار تومان در ایران موجود است.
نیراج در ادامه به گوشی دیگر معرفی شده اشاره کرد و گفت:« HTC Desire 610 ٬ ترکیبی از کارایی در کنار بهترین سرگرمی ‌ها که از اچ‌ تی ‌سی انتظار می ‌رود را ارائه می‌ دهد؛ حال دیگر هر کسی می تواند یک گوشی هوشمند خربداری کند.»


این گوشی را شامل امکانات قدرتمندی همچون صفحه نمایش ۷/۴ اینچی قابل قبول٬ HTC BlinkFeed که نرم‌افزار پوسته‌ی سفارشی HTC برای اندروید است که کار آن جمع‌آوری اخبار، رویدادها و موارد مربوط به شبکه‌های اجتماعی است و همچنین صدای مختص محصولات اچ‌ تی ‌سی به نامHTC BoomSound  به همراه دارد که از آن به عنوان یک قطب سرگرمی جمع و جور نیز نام می برند.



HTC Desire 610 ٬ ترکیبی از کارایی در کنار بهترین سرگرمی ‌ها که از اچ‌ تی ‌سی انتظار می‌ رود را ارائه می ‌دهد؛ با قیمتی که برای هر کسی امکان استفاده از یک گوشی هوشمند استثنایی وجود داشته باشد.
گوشی جدید HTC Desire 610 از اواسط ماه جاری در ایران موجود خواهد بود.
گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، اچ تی سی ، lifeotech
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ali
۰۹:۴۶ ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
من که htc desire 500 رو گرفتم واقعا در مقابل قیمتش فوق العاده بود