سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

گروه‌های انقلابی باید به منزل هماهنگی با هم برسند

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان کشور گفت: گروه‌های انقلابی باید به منزل هماهنگی با هم برسند، در حالی که در حال حاضر در مرحله شناخت یکدیگر هستند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ حجت الاسلام حاج علی‌اکبری در جمع فعالان فرهنگی همدان اظهار داشت: در بخش نیروهای مردمی انقلابی نسل جوان، در بخش تشکل‌ها، تأخیر در عملیات مشترک و هماهنگی داریم و شناخت متقابل آن‌ها نیز لازم است.
وی تصریح کرد: نخستین قدم قبل از اقدام ملی، اقدام منطقه‌ای و استانی است و برآیند آن اتفاق ملی خواهد بود و زمانی در مقابل اقدام جبهه‌ای دشمن موفق خواهیم شد که آرایش دقیق و اقدام جبهه‌ای داشته باشم.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان خاطرنشان کرد: در مقابل دشمنانی که قابلیت گفتمان دارند نیاز به گفتمان‌سازی داریم که باید در پرتو اقدامات جبهه‌ای متحد رخ دهد.
این مسئول افزود: برای رخ دادن چنین موضوعی نیاز به عبور از خود داریم تا جبهه مشترک تقویت شود.
حاج علی اکبری اضافه کرد: سرمایه‌های بسیار ارزشمندی از مجموعه نیروهای مردمی انقلابی مؤمن وجود دارد که بر اساس انگیزه‌های دینی و الهی به میدان آمده و برای خود وظایفی را سازماندهی کرده و در حال فعالیت هستند.
وی افزود: در طول سال‌های اخیر این سرمایه به صورت تصاعدی افزایش و تقویت یافته و نشانه صدق این موضوع تأکیدات رهبر انقلاب بر نیروهای فرهنگی جوان به عنوان نقطه ثقل است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده این مجموعه‌ها در جایگاهی قرار گرفته‌اند که مورد حمایت رهبری هستند و بار اصلی فرهنگی را به دوش می‌کشند.
وی اضافه کرد: اگر یک همبستگی بین این مجموعه‌های کوچک رخ دهد، شاهد انقلاب بزرگ فرهنگی خواهیم بود.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان هم  با اشاره به اینکه یک نوع از هم گسیختگی بین نشریات و مطبوعات انقلابی وجود دارد، یادآور شد: حوزه نشر در همدان ضعیف است و به لحاظ فضای جمعیتی جای کار بسیاری دارد و یک نوع از هم گسیختگی بین نشریات و مطبوعات انقلابی وجود دارد.
حجت‌الاسلام مصطفی رستمی به وجود حوزه علمیه برادران و خواهران در تمام شهرستان‌های همدان اشاره کرد و گفت: طلبه‌های جوان امید فعالیت‌های مذهبی شناخته می‌شوند.
وی اظهار داشت: با وجود اینکه گفتمان‌های غالب در دست نیروهای انقلابی است اما یک جبهه انقلابی جامع را شاهد نیستیم.
مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه بوعلی بحث دشمن‌شناسی و امید به آینده را یکی از اصلی‌ترین موضوعات برشمرد و خاطرنشان کرد: در دشمن‌شناسی باید به ضرورت کار جبهه‌ای و عدم غفلت از دشمن توجه کرد و در بحث امید به آینده باید رخوت و خمودگی در جریان انقلابی را از بین برد./ش/ن
برچسب ها: گروه ، انقلابی ، هماهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.