سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان//

شهردار اصفهان نماینده 1200 شهرداری کشور

انتخابات شوراي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور با حضور شهرداران منتخب استان ها برگزار و سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار اصفهان به عنوان عضو این شورا برگزیده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه اي روابط عمومي شهرداري اصفهان، در اين انتخابات كه در سالن پيامبر اعظم (ص) وزارت كشور برگزار شد شهرداران استان ها سوابق كاري و برنامه هاي پيشنهادي خود را اعلام نمودند سپس با راي شهرداران استان هاي حاضر در جلسه ، سه عضو اصلي شوراي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور برگزيده شدند.

در نتیجه این رای گیری صادق نجفي شهردار تبريز ، سيد مرتضي سقائيان نژاد شهردار اصفهان و مهدي عبوري شهردار ساري به عنوان سه عضو شوراي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور انتخاب شدند.

عباس اميني زاده شهردار بندرعباس، اسماعيل نعمت زاده شهردار گلستان و محمودرضا شيرازي شهردار آبادان نیز به عنوان سه عضو علي البدل شوراي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور انتخاب شدند.

به موجب اساسنامه سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور ، شوراي سازمان از جمله اركان سازمان مي باشد و متشكل از معاون عمران و توسعه امور شهري و روستائي وزير كشور به عنوان رئيس شورا ، نماينده معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري و ۳ نفر از شهرداران كشور به انتخاب شهرداران است.

گفتنی است بر اساس این اساسنامه بررسي و تصويب بودجه اصلاح بودجه و متمم بودجه و بيلان و تفريغ بودجه و برنامه يكساله و پنجساله فعاليتهاي سازمان، انتخاب حسابرس (بازرس ) از ميان حسابرسان (بازرسان) رسمي كارشناسان رسمي دادگستري براي مدت يكسال با حكم رئيس سازمان و تعيين حق الزحمه حسابرس (بازرس).، موافقت با تاسيس شركت و موسسات و مراكز وابسته به سازمان با پيشنهاد رئيس سازمان وموافقت وزير كشور با رعايت ساير ضوابط و مقررات مربوطه از مهمترین وظایف این شورا است .


انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، انتخابات ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.