سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج‌رضایی: این مسابقات را ملاک اصلی ارزیابی تیم ملی نمی‌دانم

کارشناس فوتبال ایران گفت:من این مسابقات را ملاک اصلی برای ارزیابی تیم ملی نمی‌دانم.

امیر حاج‌رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال من فکر می‌کنم این تیمهایی که با تیم ملی ایران بازی می‌کنند استطاعت فوتبال ما بوده است. آنگولا در آفریقا بازی می کند و قرار نیست هر تیمی که در آفریقا بازی کند شبیه هم بازی کنند.

وی ادامه داد: همان طور که در فوتبال آسیا روشهای بازی با هم فرق می کند مثلاً در شرق آسیا فوتبال سرعتی و در غرب فوتبال فیزیکی بازی می‌کنند.

کارشناس فوتبال اذعان داشت: من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال برای دعوت از این تیمهایی که با تیم ما بازی میکند زحمت زیادی کشیده البته این تیمها ایده‌‌‌‌‌‌‌آل نیستند ولی می‌توانند کمک کنند.

وی تاکید کرد: کی‌روش سرمربی تیم با این بازی می‌تواند 23 نفر اصلی که می‌خواهد در جام جهانی بازی کند برسد و از این 28 نفری که در اردوی اتریش هستند 5 نفر خط می‌خورند.

حاج‌رضایی در مورد بازی‌های تدارکاتی ایران اذعان داشت: این مسابقات را من ملاک اصلی برای ارزیابی تیم ملی نمی‌دانم تیم ما در بدنسازی است و مشکل آمادگی جسمانی دارد و در نیمه دوم دو تیم آنقدر تعویض می‌کنند که بازی شکل اصلی خودش را از دست می‌دهد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: دروازه‌بان تیم ملی ایران در جام جهانی مشخص و همین‌طور دروازه‌بان دوم ایران هم تعیین شده که ذدر بازی‌های جام جهانی حضور دارد از 2 دروازه‌بان دیگر یکی خط می‌خورد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.