سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پارک علم وفناوری استان مازندران خبرداد

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری مازندران و پژوهشکده شمال کشور

تفاهم نامه همکاری فی مابین پژوهشکده شمال کشور آمل و پارک علم و فناوری استان مازندران به امضاء روسای دو مجموعه رسید.

علی معتمدزادگان رییس پارک علم وناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری که در محل پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد، باید از همه ظرفیت‌های موجود استان برای حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان استفاده نمود. 

وی افزود: با امضای این تفاهم نامه راه برای استفاده و بهره برداری از امکانات آزمایشگاهی و تحقیقاتی پژوهشکده شمال کشور انستیتو پاستور ایران برای شرکت‌های دانش بنیان تسهیل خواهد شد. 

معتمد زادگان به برگزاری نمایشگاه‌ها، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های تخصصی، تورهای فناوری، نشست‌های انتقال تکنولوژی و سمینارهای مشترک را از موارد این تفاهم نامه بر شمرد و افزود: پارک علم و فناوری استان مازندران، با استفاده از مرکز خدمات تخصصی فناوری، مشاوره‌های لازم برای تجاری‌سازی فناوری از جمله بررسی اقتصادی طرح‌ها، تدوین برنامه کسب و کار، ارزشگذاری فناوری و... را به شرکت‌ها و موسسات معرفی شده از سوی پژوهشکده ارائه خواهد نمود. 

در ادامه محسن آسوری رئیس پژوهشکده شمال کشور نیز امضای تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری استان مازندران را اتفاقی مهم برای مجموعه پاستور شمال کشور دانستند و آمادگی خود را جهت عملیاتی شدن مصوبات اعلام کردند.

 وی افزود: همکاری در پژوهش‌های حوزه سلامت، همکاری پژوهشکده در اخذ مجوز و تاییدهای مرتبط در خصوص واحدهای دانش بنیان معرفی شده از طرف پارک و همچنین همکاری در راه اندازی مرکز رشد آمل را موضوعات مهمی دانستند که باید در مدت سه ساله تفاهم نامه اجرایی گردد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.