سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون سراسري کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامي فردا برگزار خواهد شد

آزمون سراسري کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامي روز پنجشنبه مورخ 93/3/8 ، جمعه مورخ 93/3/9 و شنبه مورخ 93/3/10 در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آزمون، دکتر ناصر اقبالی گفت: هر داوطلب می بايست با توجه به زمان برگزاري آزمون خود در حوزه امتحاني كه از قبل مشخص گرديده، حضور به هم رسانند. ساعت آغاز آزمون هاي صبح 8:00 و آزمون هاي بعدازظهر 16:00 عصر خواهد بود. 

اقبالي افزود: داوطلبان مي بايست يكساعت قبل از برگزاري هر نوبت از آزمون در حوزه امتحاني حضور به هم رسانند. 

اقبالي تأكيد كرد: به همراه داشتن كارت ورود به جلسه، اصل شناسنامه و يا اصل كارت ملي در حوزه امتحاني ضروري است. 

رييس مركز آزمون تأكيد كرد: داوطلبان به هنگام استقرار در صندلي خود شماره كارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه خود را بررسي كنند و در صورت وجود هرگونه مغايرت به مسئولين مربوطه اطلاع دهند. 

اقبالي در ادامه توصيه كرد: به همراه داشتن هرگونه وسايل الكترونيكي نظير ماشين حساب، تلفن همراه، دستگاههاي حافظه دار و ارتباطي و مشابه آن در جلسه آزمون ارشد ممنوع است. 

اقبالی گفت : داوطلبان در نظر داشته باشند از زمانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند، می بایست شماره داوطلبی خود را یادداشت نموده و آن را تاپایان زمان اعلام نتایج نگهداری کنند تا برای دریافت کارنامه از پایگاه اینترنتی مرکزآزمون دچار مشکل نشوند.  

وی در ادامه افزود: از آنجاييكه سوالات اكثر مجموعه هاي اين آزمون به صورت تستي برگزار مي شود، داوطلبان مي بايست با توجه به رديف هر سوال، پاسخ را با مداد سياه معمولي بطور يكنواخت و پررنگ علامتگذاري كنند. در مورد برخي از مجموعه هاي گروه هنر كه سوالات آن به صورت تستي و تشريحي مي باشد، داوطلبان لازم است وسايل مورد نياز آزمون تشريحي را كه در برگ ورود به جلسه آنها قيد گرديده است به همراه داشته باشند. 

اقبالي توصيه كرد: در سوالات تستي هر پاسخ صحيح يك نمره مثبت و هر پاسخ غلط   نمره منفي منظور مي شود. بنابراين بهتر است داوطلبان بطور حدسي و تصادفي پاسخ نداده و فقط به سوالاتي كه از جواب آن مطمئن هستند، پاسخ دهند.  

اقبالی در پایان گفت : داوطلبان می توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی ، سؤال خود را از طریق آدرس الکترونیکی www.pubr-azmoon.com  ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند .




انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.