به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، گفت: اغلب مراکز درمانی سرپایی تأمیناجتماعی نسبت به استقرار سیستم نوبتدهی تلفنی اقدام کردهاند و مراجعین میتوانند با استفاده از امکانات مذکور از پزشک معالج خود، تعیین نوبت کرده و در روز مشخص به مرکز درمانی مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: بیماران اورژانس بدون استفاده از سیستم نوبتدهی تلفنی و اتلاف وقت خدمات درمانی لازم را دریافت میکنند.
همتی با اشاره به مراکز ملکی درمانی تأمیناجتماعی گفت: این سازمان با دارا بودن 72 مرکز بستری (بااحتساب بیمارستان میلاد و صدر)، 7 دیکلینیک، 65 پلیکلینیک، 90 درمانگاه تخصصی، 114 درمانگاه عمومی، 5 مرکز دندانپزشکی و یک مرکز طبکار و سالمندی در مجموع با 354 مرکز بستری و سرپایی در سراسر کشور به بیمهشدگان تأمیناجتماعی خدمات درمانی رایگان ارائه میکند.
معاون درمان سازمان تأمیناجتماعی افزود: در سال گذشته بالغ بر 51 میلیون ویزیت در بخش سرپایی و 814 هزار بیمار به صورت بستری از خدمات رایگان درمان این سازمان بهرهمند شدند.
وی با اشاره به میزان رضایتمندی بیماران مراجعهکننده به مراکز درمانی تأمیناجتماعی گفت: براساس نظرسنجی به عمل آمده از مراجعین بستری میزان رضایتمندی بیماران 82 درصد گزارش شده که این شاخص نشانگر ارائه مطلوب خدمات در مراکز درمانی این سازمان است.
انتهای پیام/