سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفير سوريه:

امکان تمديد زمان رای‌گيری در سفارت سوريه در بيروت

سفير سوريه در لبنان اعلام کرد : حضور گسترده سوريهای مقيم خارج امکان دارد به تمديد زمان انتخابات منجر شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ، ‌"علي عبد الکريم علی" درباره مشارکت گسترده سوريها در انتخابات رياست جمهوري سوريه در سفارتخانه اين کشور در بيروت گفت : اين حضور گسترده پيامي به کساني است که درباره وطن پرستي و قدرت سوريه و حمايت سوريها از پايداري ارتش و رهبران سوريه است اين پيامي به کشورهايي است که نگذاشتند سوريهاي مقيم اين کشورها در انتخابات رياست جمهوري شرکت کنند.

اين حضور گسترده و آمدن سوريها از مناطق دور و نزديک براي شرکت در انتخابات و تحمل سختي ها و ترافيک به وجود آمده در شهر بيروت گفت مردم از ساعت شش صبح امروز يعني يک ساعت پيش از آغاز انتخابات در کنار سفارتخانه سوريه در بيروت تجمع کرده اند و حضور آنها بسيار گسترده است.

عبد الکريم از ارتش و نيروهاي امنيتي لبناني به سبب تأمين امنيت انتخابات قدرداني کرد.
سفير سوريه گفت تا اين لحظه حتي لحظه اي از حضور گسترده سوريها در انتخابات در بيروت کاسته نشده است.

عبد الکريم در پاسخ به اين پرسش که آيا به سوريها پول مي دهند که اين همه حضور گسترده در انتخابات دارد گفت سوريه کشوري نيست که بتواند پول بدهد و عليه ديگران تحريک کند. اين آمريکا و برخي کشورها در منطقه طراحي کرده اند و پول مي دهند تا ثبات سوريه و مصر و کشورهاي ديگر را از بين ببرند. پايداري سوريه باعث شد اميدهاي آنها بر باد رود.
حضور گسترده سوريها در انتخابات در خارج نشانگر آن است که سوريه به خواست الهي پيروز خواهد شد. 

عبد الکريم گفت: همه تلاشهاي خود را به کار گرفته ايم تا انتخابات را با توجه به حضور گسترده برگزار کنيم. برخي به علت آنکه گذرنامه ندارند يا مشکل ديگري دارند که نمي توانند در انتخابات شرکت کنند گريه مي کنند.

انتخابات امکان دارد چند ساعت ديگر تمديد شود. 

اگر به سوريها در ترکيه و کشورهاي ديگر اجازه داده مي شد اين حضور در اين کشورها نيز گسترده بود. در امارات نيز حضور گسترده بود اما متأسفانه نگذاشتند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.